Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Εκκλησίες: Διαβιβάστηκε η εγκύκλιος κατά του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών

Η Εκκλησία ενημέρωσε την Κυριακή 4/2/2024 τους πιστούς, γιατί είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο. Η επιστολή διαβάστηκε σήμερα σε όλους τους Ιερούς Ναούς της χώρας. Είχε αναφορές από το βιβλίο της Γενέσεως και αναφέρθηκε στον ιερό θεσμό της οικογένειας και στον ρόλο του πατέρα και της μητέρας για την ανατροφή των παιδιών.

Τι αναφέρουν οι ιεράρχες:

Οι ιεράρχες αναφέρουν ότι τα παιδιά αναπτύσσονται γνωρίζοντας τη μητρότητα και την πατρότητα, που είναι απαραίτητα στοιχεία για τη μετέπειτα εξέλιξή τους, ενώ σε άλλο σημείο τονίστηκε ότι δεν μπορεί η Εκκλησία να αποδεχθεί και την επέκταση, του πολιτικού γάμου και στα ομόφυλα ζευγάρια, γιατί θα προδώσει την αποστολή της.

Σχετικά με το θέμα της υιοθεσίας των παιδιών, καταδικάζει τo να ζουν σε ένα περιβάλλον σύγχυσης γονεϊκών ρόλων.

 

 

Κατηγορίες
Εκκλησία

«Πύρινος» λόγος του Μητροπολίτη Πατρών σε κήρυγμα για την γιορτή των Τριών Ιεραρχών

«Ελάτε όλοι να αντισταθούμε. Είναι το χρέος μας έναντι των παιδιών μας», είπε ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος.

https://exchange.glomex.com/video/v-cyuc4ogqn7m1?integrationId=eexbs1blfv531yw

 

 

Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Ιερώνυμος για βάπτιση παιδιών ομοφύλων

Ζήτημα για τη βάπτιση των παιδιών των ομόφυλων ζευγαριών έθεσε εμμέσως πλην σαφώς ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στον απόηχο του ομόφωνου «όχι» της Ιεράς Συνόδου στον γάμο προσώπων του ίδιου φύλου. Κατά τη συνάντησή του με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρο ο προκαθήμενος της ελλαδικής εκκλησίας ερωτηθείς σχετικά είπε «αν η βάπτιση γίνεται στη μικρή ηλικία των παιδιών, είναι διότι μέσα στην Εκκλησία είχε δημιουργηθεί η αίσθηση ότι το παιδί μεγαλώνει μέσα σε ένα περιβάλλον χριστιανικών αρχών. Επομένως, δεν χρειαζόταν κατήχηση, γιατί γινόταν εντός του περιβάλλοντος. Τώρα που αλλάζουν τα πράγματα, δεν είμαστε κατά των παιδιών. Τα παιδιά τα αγαπάμε και νοιαζόμαστε περισσότερο απ’ όλους τους άλλους. Η Εκκλησία θα περιμένει αυτά τα παιδιά να φτάσουν σε μία ηλικία και όταν μεγαλώσουν και επιθυμούν να βαπτιστούν, θα βαπτιστούν».

Τα ζητήματα της Εκκλησίας αφορούν την Εκκλησία, δεν παρεμβαίνουμε, είναι ένα ζήτημα που στο τέλος της μέρας δεν θα μας διχάσει, σχολίασε, ερωτηθείς σχετικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης. 

Η συνάντηση των δύο εκκλησιαστικών ηγετών και των μελών της συνοδείας του κ.Ελπιδοφόρου, διήρκεσε σαράντα λεπτά και συζητήθηκαν θέματα της τρέχουσας εκκλησιαστικής επικαιρότητας.

Μετά το πέρας της συνάντησης ο Σεβασμιώτατος κ. Ελπιδοφόρος  έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Οι πολιτικές ηγεσίες των δύο χωρών δείχνουν τον σωστό δρόμο, ότι οι ΗΠΑ και η Ελλάδα συμπορεύονται προς όφελος των δύο πλευρών. Ασφαλώς η Εκκλησία προηγήθηκε αυτής της συμπορεύσεως, γιατί πάντοτε συμπορευόμαστε. Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι η Εκκλησία της πατρίδας μας, όλων των ομογενών. Όπως αγαπούμε την πατρίδα, αγαπούμε και την Εκκλησία της. Οι ομογενείς είναι πάντοτε στη διάθεση του Μακαριωτάτου και της Εκκλησίας της Ελλάδος, στις καλές αλλά και τις δύσκολες μέρες. Όπως στις φυσικές καταστροφές, τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες, αλλά και στις χαρές της πατρίδας μας, είμαστε πάντοτε στο πλευρό της Εκκλησίας και της Ελλάδας».

Από την πλευρά του ο Μακαριώτατος κ.Ιερώνυμος δήλωσε: «Θα ήθελα να συμφωνήσω με τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο και να τονίσω ότι αυτού του είδους οι συναντήσεις, η ανταλλαγή απόψεων, η συνεργασία αυτή ωφελεί και τη δική μας πλευρά και την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αμερικής. Υπάρχει ένα κοινό σημείο που πρέπει να το τονίσουμε ιδιαίτερα, ότι ο χώρος ο οποίος μας συνδέει τις δύο Εκκλησίες, είναι το Πατριαρχείο. Αυτή είναι η καρδιά της Ορθοδοξίας και θα πρέπει να παλεύουμε να εργαζόμαστε, ώστε αυτή η συνεργασία και η ενότητα να αποβαίνει προς όφελος της Εκκλησίας και της πατρίδας μας».

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με την τρέχουσα επικαιρότητα, ο Μακαριώτατος υπογράμμισε πως η «ελευθερία στον άνθρωπο είναι πολύ σπουδαίο πράγμα κι αυτό πρέπει να το λαμβάνουμε όλοι υπόψη. Και η Εκκλησία, αλλά και η Πολιτεία. Ούτε η Εκκλησία πρέπει να έχει την ξιφολόγχη έτοιμη, αλλά ούτε και η Πολιτεία να θέλει να βάλει δεσμά σε οποιοδήποτε χώρο μέσα στην πατρίδα μας».

Στην ίδια ερώτηση ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος τόνισε: «Συμφωνώ απολύτως με τον Μακαριώτατο με όσα είπε. Γιατί το ίδιο Ευαγγέλιο διαβάζουμε, το ίδιο Ευαγγέλιο, διδάσκουμε και δε θα μπορούσε να υπάρχει κάποια διαφορετική άποψη σε αυτό το θέμα».

Απαντώντας σε ερώτηση για το θέμα της βάπτισης ο κ. Ιερώνυμος τόνισε πως «πρέπει να επιστρέψουμε ξανά στην παράδοση. Αν η βάπτιση γίνεται στη μικρή ηλικία των παιδιών, είναι διότι μέσα στην Εκκλησία είχε δημιουργηθεί η αίσθηση ότι το παιδί μεγαλώνει μέσα σε ένα περιβάλλον χριστιανικών αρχών. Επομένως, δεν χρειαζόταν κατήχηση, γιατί γινόταν εντός του περιβάλλοντος. Τώρα που αλλάζουν τα πράγματα, δεν είμαστε κατά των παιδιών. Τα παιδιά τα αγαπάμε και νοιαζόμαστε περισσότερο απ’ όλους τους άλλους. Η Εκκλησία θα περιμένει αυτά τα παιδιά να φτάσουν σε μία ηλικία και όταν μεγαλώσουν και επιθυμούν να βαπτιστούν, θα βαπτιστούν».

Ο κ. Ελπιδοφόρος απαντώντας για το ίδιο θέμα είπε πως «δεν έχω να προσθέσω τίποτα, τα είπε όλα ο Μακαριώτατος».

Σύμφωνα με εκκλησιαστικές πηγές, πάντως, η Εκκλησία,  στο σύνολό της, δεν αναμένεται να υιοθετήσει θέση κατά της βάπτισης των παιδιών των ομόφυλων ζευγαριών που επιθυμούν να βαπτίσουν τα παιδιά τους – το κλειδί, μάλιστα, σημείωναν είναι η κατήχηση των παιδιών στο χριστιανικό λόγο, ρόλο που αναλαμβάνει, κατά την εκκλησία κυρίως ο νονός- πέρα από τους γονείς. Υπάρχουν ωστόσο μητροπολίτες που αναμένεται να δώσουν μια τέτοια «οδηγία» στους ιερείς των μητροπόλεών τους, όπως, για παράδειγμα, υπάρχουν μητροπόλεις που δεν επιτρέπουν την αναδοχή σε ανθρώπους που έχουν τελέσει πολιτικό γάμο. 

Τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Αμερικής συνόδευαν ο Ύπατος Πρόεδρος της AHEPA κ. Σαββας Τσίβικος, η Αντιπρόεδρος της Εθνικής Φιλοπτώχου Αδελφότητας της Αρχιεπισκοπής Αμερικής κυρία Αννίτα Καρταλοπούλου, ο επιχειρηματίας κ. Στιβ Ζερβούδης και ο Αιδεσιμ. Πρωτοπρεσβύτερος π. Αλέξανδρος Καρλούτσος.

Πηγή: skai.gr
Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος: Θα μελετήσουμε το αν θα βαπτίζονται τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών

Για τη σύγκληση της Ιεράς Συνόδου την Τρίτη (23/1) μίλησε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης την Τετάρτη (24/1) ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος. «Όταν ο Αρχιεπίσκοπος είπε “όχι”, τον χειροκρότησαν όλοι» ανέφερε και τόνισε: «Θα μελετήσουμε το αν θα βαπτίζονται τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών».

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεος, μέλος της επιτροπής Τύπου της Ιεραρχίας, υπογράμμισε πως η απόφαση της Ιεράς Συνόδου ήταν ομόφωνη, διευκρινίζοντας ότι «δεν υπήρχε καμία αντίρρηση και καμία αντίδραση, ενώ δείχνει την ενότητα της Εκκλησίας».

«Θα συνταχθεί ένα κείμενο, το οποίο θα αναγνωστεί στις εκκλησίες, στους ιερούς ναούς, στις 4 Φεβρουαρίου. Λέγεται “Προς τον λαό” και συνηθίζει η Εκκλησία να το κάνει αυτό μέχρι τώρα για σοβαρά θέματα. Συντάσσει ένα κείμενο, ώστε να ενημερωθεί ο λαός. Στη συνέχεια ή παράλληλα θα συνταχθεί και ένα κείμενο σε νομικό πλαίσιο και με νομικό περιεχόμενο, το οποίο θα αποσταλεί σε όλους τους βουλευτές του Κοινοβουλίου» επισήμανε, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις».

«Είναι δεδομένη η αγάπη της Εκκλησίας, αλλά βεβαίως ασκεί ποιμαντική και στους ετερόφυλους και στους ομόφυλους»

Ερωτηθείς για το αν η αγάπη της Εκκλησίας αφορά και άτομα που έχουν διαφορετική σεξουαλική προτίμηση και συμβιώνουν με τον ή την σύντροφό τους απάντησε: «Η αγάπη της Εκκλησία είναι δεδομένη, όπως ακριβώς είναι και ο Χριστός. Και ο Θεός αγαπάει τους πάντες και τους αμαρτωλούς και τους δικαίους και όλους. Λοιπόν, είναι δεδομένη η αγάπη της Εκκλησίας, αλλά βεβαίως ασκεί ποιμαντική και στους ετερόφυλους και στους ομόφυλους. Αλλά εδώ έχουμε ένα θέμα, το οποίο είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δηλαδή αναιρείται το μυστήριο του γάμου. Η Εκκλησία έχει ένα θεσμό, έχει τα μυστήρια και βεβαίως δέχεται όλους τους ανθρώπους και τους ασκεί ποιμαντική, όταν βέβαια υπάρχει μετάνοια. Δηλαδή άλλο είναι η αγάπη, η οποία βεβαίως δίνεται σε όλους τους ανθρώπους και άλλο είναι η ποιμαντική καθοδήγηση, την οποία ασκεί. Και βεβαίως το να είναι κανείς ενεργητικά μέλος της Εκκλησίας. Επομένως, δεν πρέπει να συγχέεται η αγάπη, η οποία είναι δεδομένη και βεβαίως ένας που επιστρέφει και ζητάει τη βοήθεια της Εκκλησίας με μετάνοια, η Εκκλησία τον αποδέχεται».

Για το γιατί ενοχλεί την Εκκλησία ο πολιτικός γάμος των ομόφυλων απάντησε ότι «Η Εκκλησία έχει έναν θεσμό, έχει τα μυστήρια της, έχει τον γάμο της και, επομένως, καθετί το οποίο είναι εκτός της μυστηριακής ζωής δεν είναι αποδεκτό από την Εκκλησία, εκτός αν υπάρχει μετάνοια».

Στην ερώτηση αν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι είναι «πορνεία» ο πολιτικός γάμος απάντησε «Ναι, αυτή είναι η παράδοση της Εκκλησίας. Δηλαδή κάθε τι το οποίο δεν ευλογείται, δεν ιερολογείται, είναι μια σχέση που γίνεται μεταξύ δύο ανθρώπων, η οποία δεν έχει ευλογηθεί από την Εκκλησία. Λοιπόν, πολλώ μάλλον εδώ για τους ομοφυλόφιλους, για τον λεγόμενο ομοφυλοφιλικό ή ομόφυλο γάμο».

«Η ομοφυλοφιλία είναι παρεκτροπή από την εντολή του Θεού»

Στην ερώτηση αν είναι παρεκτροπή η ομοφυλοφιλία απάντησε: «Βεβαίως. Παρεκτροπή από την εντολή του Θεού. Γιατί ο Θεός έκανε τον άνθρωπο και τους έκανε άρσεν και θήλυ και ευλόγησεν αυτούς».

Ερωτηθείς αν ένας ομοφυλόφιλος είναι λιγότερο πιστός από έναν ετερόφυλο σημείωσε: «Μπορεί να πιστεύει. Αλλά εμείς λέμε έχουμε ένα θεσμό. Ο θεσμός αυτός της Εκκλησίας έχει ορισμένα καθήκοντα τα οποία πρέπει να τηρεί κανείς. Επομένως, καθένας ο όποιος δεν τηρεί αυτά που λέει η Εκκλησία είναι εκτός της μυστηριακής ζωής της Εκκλησίας. Φυσικά, σας είπα και προηγουμένως, η Εκκλησία είναι φιλάνθρωπη και αγαπά. Είναι ένα πνευματικό νοσοκομείο. Είναι ένα θεραπευτήριο που θεραπεύει, αλλά θεραπεύει αυτούς που θέλουν να θεραπευτούν. Εμείς σεβόμαστε και την ελευθερία του καθενός να μη ζει κατά την παράδοση της Εκκλησίας, αλλά όταν θέλει να λέγεται μέλος της Εκκλησίας, πρέπει να ανταποκρίνεται σε αυτό που λέει η Εκκλησία, όπως ακριβώς γίνεται και σε κάθε οργανισμό. Όταν θέλει να είναι κανείς μέλος μιας παρατάξεως, πρέπει να τηρεί τις αρχές της παρατάξεως αυτής».

Σε άλλο σημείο είπε ότι θα μελετήσουν το αν θα βαπτίζονται τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών. Απαντώντας στην ερώτηση του Κώστα Παπαχλιμίντζου, αν θα δεχθεί η Εκκλησία να βαφτίσει παιδί υιοθετημένο από ένα ομόφυλο ζευγάρι, υπογράμμισε: «Υπάρχει ένα πρόβλημα. Καταρχάς δεν ευθύνεται το παιδί γι’ αυτό το θέμα. Το δεύτερον είναι ότι ξέρετε στην αρχαία εκκλησία βαπτίζονταν σε μεγάλη ηλικία και ήταν δική τους απόφαση και περνούσαν από ένα στάδιο κατηχήσεως. Αναγνωρίστηκε από τον 5ο αιώνα και μετά ο νηπιοβαπτισμός. Δόθηκε η δυνατότητα να βαπτίζονται τα νήπια, ακριβώς γιατί ξέρουμε ότι θα αναπτυχθεί σε μια χριστιανική οικογένεια και γι’ αυτό υπάρχει ο ανάδοχος, ο οποίος θα του μιλήσει για την Εκκλησία και για τη ζωή της Εκκλησίας. Οπότε εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα πραγματικά. Δεν πήραμε συγκεκριμένη απόφαση χθες, αλλά θα το μελετήσουν τα συνοδικά όργανα. Αν βαπτιστεί το παιδί -που δεν ευθύνεται επαναλαμβάνω – δεν θα μεγαλώσει σε μια οικογένεια με χριστιανικά πρότυπα».

«Αν γίνει βάπτιση των παιδιών των ομόφυλων, τότε στην πράξη που θα παρίστανται, αναγνωρίζουμε. Δεν μπορεί από τη μια μεριά να λέμε “δεν αναγνωρίζουμε τον πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων” και από την άλλη μεριά, εν τη πράξει, να το αναγνωρίζουμε. Άλλωστε, ξέρετε ότι όταν γίνεται μια βάπτιση υπογράφουν οι γονείς. Τι θα υπογράψουν; Γονέας 1 και γονέας 2; Υπάρχουν διάφορα προβλήματα, τα οποία ετέθησαν χθες στην Ιεραρχία. Δεν ελήφθη απόφαση, παραπέμφθηκε στα συνοδικά όργανα, προκειμένου να μελετηθεί» δήλωσε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου.

Δείτε τη συνέντευξη του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου

Κατηγορίες
Εκκλησία

25 Ιανουαρίου, κυκλοφορεί το νέο φύλλο της Εφημερίδας «Κιβωτός της Ορθοδοξίας»

Την  Πέμπτη 25 Ιανουαρίου η εφημερίδα   Κιβωτός της Ορθοδοξίας σας προσφέρει δυο συλλεκτικές εικόνες για να επιλέξετε: 

Ο ΑΓΙΟΣ ΕΥΜΕΝΙΟΣ

ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ

πιστό αντίγραφο έργου

της Αγιογράφου Ιωάννας Καραδημήτρη

Ο ταπεινός ασχολείται με τον εαυτόν του. Ο υπερήφανος ασχολείται με τους άλλους.

Ο ταπεινός δέχεται με υπομονή ό,τι δεν μπορεί ν’ αλλάξει και περιμένει. Ο υπερήφανος θέλει να γίνονται όλα όπως τα θέλει και όταν τα θέλει. Ο ταπεινός αναπαύεται και αναπαύει. Ο υπερήφανος αναστατώνεται και αναστατώνει. Ο ταπεινός παίρνει όλα τα σφάλματα πάνω του. Ο υπερήφανος τα μεταβιβάζει στους άλλους. Ο ταπεινός δοξάζει και ευγνωμονεί το Θεό για όλα! Ο υπερήφανος δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος και όλα τον ενοχλούν. Αν αγαπήσεις την ταπεινοφροσύνη, θα γίνεις μερίδα του Χριστού. Αν αγαπήσεις την υπερηφάνεια, θα γίνεις μερίδα των δαιμόνων. Η ταπείνωση κάνει τον άνθρωπο θεό. Η υπερηφάνεια έκανε τους αγγέλους δαίμονες. Η ταπείνωση θα σου ανοίξει τις πόρτες του Ουρανού, ενώ η υπερηφάνεια θα τις κλείσει.

Από τις διδαχές του Αγίου Ευμενίου Σαριδάκη

και για όσους δεν πρόλαβαν την προσφορά μας,

επανακυκλοφορεί η εικόνα

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Ο ΜΕΓΑΣ

  • ξύλινη με ανάγλυφη χρυσοτυπία, σε κανονικό μέγεθος
  • με ειδική προστατευτική θήκη
  • με απόσπασμα από την Ιερή Ακολουθία στο πίσω μέρος της εικόνας

Για παλαιότερα ένθετα της Κιβωτού, πληροφορίες και παραγγελίες,

επικοινωνήστε στο τηλ. 210 6923211, books@ikivotos.gr

Καθημερινά, εκτός Σ/Κ από 10:00π.μ. έως 15:00μ.μ.

Κατηγορίες
Εκκλησία

Ιερά Σύνοδος: Ομόφωνο «όχι» για γάμο και τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια

Ομόφωνο «όχι» από την Ιεραρχία της Εκκλησίας για τον γάμο και την τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια.

Η Ιερά Σύνοδος συνεδρίαζε από τις 9 το πρωί της Τρίτης (23/1) για το σχετικό νομοσχέδιο και, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, αποφάσισε ομόφωνα ότι διαφωνεί με τον γάμο και την τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια.

Στην εισήγησή του ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος ανέφερε ότι πολιτεία και εκκλησία είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι και επισήμανε ότι όποια ζητήματα υπάρχουν λύνονται με νομική ρύθμιση στο σύμφωνο συμβίωσης.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος έφτασε στη Μονή Πετράκη γύρω στις 8:30 το πρωί, χωρίς να κάνει κάποια δήλωση. Στην συνεδρίαση συμμετείχαν 76 Μητροπολίτες, ενώ απουσίαζαν οι Μητροπολίτες Κοζάνης, Μυτιλήνης, Ζακύνθου και Ελευθερουπόλεως.

Στη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου επρόκειτο να ετοιμαστούν δύο επιστολές, όπου θα αποτυπώνονται οι λόγοι που η Εκκλησία είναι αντίθετη: η πρώτη, προς τους πιστούς, θα αναγνωστεί σε όλους τους ναούς και η δεύτερη θα σταλεί στους βουλευτές.

Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας συνέρχεται την Τρίτη 23 Γενάρη για το θέμα των Ομόφυλων ζευγαριών

Η Ιεραρχία συνέρχεται την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 9η πρωινή, σε έκτακτη Συνεδρία, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, στο εν Αθήναις Συνοδικό Μέγαρο με μoναδικό θέμα συζητήσεως: «Εκκλησία και ”θέσπιση γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου”».

 

 

Κατηγορίες
Εκκλησία

Αυτές είναι οι κινήσεις από την Εκκλησία ενόψει του νομοσχεδίου για τα Ομόφυλα ζευγάρια

Σε τρεις άξονες αναμένεται να κινηθεί η Εκκλησία, μετά την έκτακτη σύνοδο της Ιεραρχίας -του ανώτατου οργάνου της- που θα συνέλθει την ερχόμενη Τρίτη, 23 του μήνα για το θέμα του γάμου και της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια.  Έχει προηγηθεί συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με τον πρωθυπουργό, σύμφωνα με πληροφορίες που έγιναν γνωστές χθες το βράδυ. 

Η Εκκλησία, ωστόσο, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του skai.gr δεν φαίνεται να παρεκκλίνει από τις θέσεις της και το επόμενο διάστημα προσανατολίζεται στην έκδοση ανακοίνωσης στο οποίο θα δηλώνεται η κάθετη αντίθεσή της τόσο στο γάμο, όσο και στην τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια. Παράλληλα, η Ιεραρχία αναμένεται να αποστείλει επιστολή στους 300 βουλευτές που θα ενημερώνει για τη θέση της, ενώ η τρίτη κίνηση από την πλευρά της Ιεραρχίας αναμένεται να είναι η έκδοση φυλλαδίου το οποίο θα αναγνωσθεί σε όλoυς τους ναούς την ερχόμενη Κυριακή, 28 του μήνα. Πάντως, όπως έλεγαν εκκλησιαστικές πηγές στο skai.gr «ουδείς εκ των ιεραρχών δεν προκρίνει ή επιθυμεί λαοσυνάξεις» ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια. 

Σημειώνεται, όιτι στην ανακοίνωσή της για την έκτακτη σύνοδο της Ιεραρχίας, η Εκκλησία της Ελλάδος, αναφέρει: Συνέρχεται την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 9η πρωινή, σε έκτακτη Συνεδρία, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, στο εν Αθήναις Συνοδικό Μέγαρο με μoναδικό θέμα συζητήσεως: «Εκκλησία και ‘’θέσπιση γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου’’».

Πηγή: skai.gr
Κατηγορίες
Εκκλησία

Συνεδριάζει εκτάκτως η Ιερά Σύνοδος για το γάμο ομόφυλων ζευγαριών

Έκτακτη συνεδρίαση έχει προγραμματίσει η Ιερά Σύνοδος με αφορμή την συζήτηση που έχει ανοίξει γύρω από τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου: «Συνέρχεται την Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 9η πρωινή, σε έκτακτη Συνεδρία, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου,.

Η συνεδρίαση θα γίνει στο εν Αθήναις Συνοδικό Μέγαρο με μoναδικό θέμα συζητήσεως: «Εκκλησία και ‘’θέσπιση γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου’’».

Μυστική συνάντηση Μητσοτάκη – Ιερώνυμου

Σημειώνεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης φέρεται να είχε μυστική συνάντηση με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, καθώς έχουν υπάρξει αντιδράσεις από την Εκκλησία.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το κυβερνητικό στρατόπεδο ο πρωθυπουργός συναντήθηκε προ δεκαημέρου με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεών τους για θέματα που είχε θέσει σε επιστολή του στις 29 Δεκεμβρίου προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο επικεφαλής της Εκκλησίας της Ελλάδος μεταξύ των οποίων: η φοιτητική στέγη και η υπογεννητικότητα.

Επισημαίνεται ότι στη δημόσια συζήτηση το θέμα της ισότητας στο γάμο για τα ομόφυλα ζευγάρια και της τεκνοθεσίας ήρθε αργότερα, με τις κυβερνητικές θέσεις να είναι ξεκάθαρες, όπως αντιστοίχως και οι θέσεις της εκκλησίας.

Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: “Οι ομοφυλόφιλοι κινδυνεύουν να πεθάνουν από μικρόβια”

Το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια κλήθηκε να σχολιάσει και ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος σε κείμενό του δήλωσε εμμέσως πλην σαφώς ότι οι ομοφυλόφιλοι κινδυνεύουν να πεθάνουν από μικρόβια, λόγω της σεξουαλικής πράξης. Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: “Οι ομοφυλόφιλοι κινδυνεύουν να πεθάνουν από μικρόβια”

Η συζήτηση για το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια έχει ανοίξει εδώ και καιρό. Ένας από τους ανθρώπους που πήραν θέση για αυτό είναι και ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος εξήγησε την αντίθεσή του με τις διατάξεις.

Οι δηλώσεις του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για τα ομόφυλα ζευγάρια μεταδόθηκαν και συζητήθηκαν στην εκπομπή Super Κατερίνα στον ALPHA, στο πάνελ της οποίας καλεσμένοι ήταν ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Μπάρκας και η γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Μαρία Συρεγγέλα.

«Δεν υφίσταται θέμα ισότητος και ανθρωπίνου δικαιώματος, διότι δεν συνάπτεται άρρηκτα με την ανθρώπινη φύση η συγκεκριμένη συμπεριφορά, η οποία ενέχει και μυρίους ιατρικούς κινδύνους, διότι στον “κύριο χώρο δράσεώς της” ελλοχεύουν τρισεκατομμύρια μικροοργανισμοί, που ως μικροβίωμα, εάν εισέλθουν εις τον οργανισμό από άλλη οδό, οδηγούν αναπόδραστα στον θάνατο», είναι η δήλωση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ.

Στην ερώτηση της Κατερίνας Καινούργιου προς τη Μαρία Συρεγγέλα αν η κυβέρνηση θα πρέπει να συνομιλήσει με την Εκκλησία για αυτά τα θέματα, η γραμματέας της ΝΔ απάντησε «τα του καίσαρος τω καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ», εξηγώντας ότι «η Πολιτεία έχει σκοπό να διασφαλίσει τα ανθρώπινα δικαιώματα».

Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Συγκρούσεις με τις δυνάμεις των ΜΑΤ στην Πατησίων

Επεισόδια και μεγάλη ένταση επικράτησε νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου στην περιοχή των Πατησίων, όταν ομάδα νεαρών ατόμων επιχείρησε να ανακατλάβει το «Στεκι Άνω Κάτω Πατησίων», το οποίο είχε εκκενωθεί από την αστυνομία τον Αύγουστο.

Περίπου 100 άτομα, λίγο πριν τις 4 το απόγευμα, έστησαν οδοφράγματα και συγκρούστηκαν με τις σατυνομικές δυνάμεις, οι οποίες έκαναν χρήση δακρυγόνων.

Οι νεαροί διέφυγαν στους γύρω δρόμους, ωστόσο η αστυνομία προχώρησε σε 10 προσαγωγές.

 

Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Επέστρεψε στο ναό του Αγίου Δημητρίου η εικόνα της Κυρίας Θεοτόκου

Την εικόνα της Κυρίας Θεοτόκου , την οποία διέσωσε οικογένεια Θεσσαλονικέων από τη πυρκαγιά του 1917 που έκαψε το ναό του Αγίου Δημητρίου αλλά και όλη τη Θεσσαλονίκη, παρέδωσε σήμερα στο ναό ο νεοενθρονιστείς μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.Φιλόθεος.

Η εικόνα αυτή βρισκόταν στο ναό του Αγίου Δημητρίου και την διέσωσε η οικογένεια Καλτσά, η οποία την πήρε μαζί της όταν το 1930 έφυγε από την Θεσσαλονίκη και αργότερα εγκαταστάθηκε στη Χαλκίδα.

Την ιστορία της εικόνας αφηγήθηκε ο μητροπολίτης Φιλόθεος παραδίδοντάς την μετά τον όρθρο και το αρχιερατικό συλλείτουργο που τελέστηκε στον ναό του πολιούχου της Θεσσαλονίκης, Αγίου Δημητρίου.

«Την τελευταία Κυριακή που λειτούργησα στη Χαλκίδα , στο ναό του Αγίου Νικολάου όπου βαπτίστηκα ,ανατράφηκα και χειροτονήθηκα από τον άγιο Χαλκίδος , την ώρα της διανομής του αντιδώρου ήρθε κάποιος κύριος και μου λέει: “στο τέλος σας θέλω κάτι”. Περίμενε ο άνθρωπος να δώσω το αντίδωρο και μόλις τελείωσα ήρθε κοντά μου και μου λέει: “θέλω κάτι να σας δώσω για τη Θεσσαλονίκη”. Λέω “ευχαρίστως , πότε θέλετε να συναντηθούμε;”Συναντηθήκαμε μία ημέρα και μου έφερε αυτή την εικόνα. Ο άνθρωπος αυτός, Γεώργιος Καλτσάς ονομάζεται, καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη, οι γονείς του οι παππούδες του και έμεναν εδώ. Στη δεκαετία του ΄30 έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη και ύστερα από πολλά χρόνια βρέθηκαν στη Χαλκίδα ο ίδιος και οι οικογένειά του . Η εικόνα αυτή της Παναγίας υπήρχε στο ναό του Αγίου Δημητρίου πριν την πυρκαγιά του 1917 και η οικογένειά του, στην πυρκαγιά τη μεγάλη του ΄17,διέσωσε αυτή την εικόνα . Κι αυτή η εικόνα έμεινε στα χέρια της οικογένειας του, σε αυτόν τον άνθρωπο ο οποίος- εντελώς τυχαία; -τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή μας, θέλησε να μου την προσφέρει γιατί μου είπε ότι η θέση αυτής της εικόνας είναι στον Άγιο Δημήτριο και όχι στο σπίτι του. Τον ευχαριστούμε λοιπόν πολύ . Να έχουμε όλοι μας την ευλογία της Θεοτόκου. Θα αναλάβω εγώ προσωπικά τα έξοδα της συντηρήσεως της εικόνος και θα την τοποθετήσουμε εδώ στο ναό ούτως ώστε να έχουμε την ευλογία να μας θυμίζει την πυρκαγιά του ’17 από την οποία καταστράφηκε μεν η πόλη αλλά και διεσώθη χάρη στον άγιο Δημήτριο και μακάρι να αποτρέπει ο Θεός δια των πρεσβειών της υπεραγίας Θεοτόκου και του Αγίου Δημητρίου κάθε ενάντια απειλή» ανέφερε ο μητροπολίτης Φιλόθεος, ο οποίος μετά το πέρας της θείας λειτουργίας δέχθηκε ευχές του κλήρου και του λαού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

Η ενθρόνιση του Μητροπολήτη Θεσσαλονίκης Φιλόθεου

Με μεγάλη λαμπρότητα και κάθε επισημότητα, παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου, πλειάδα άλλων αρχιερέων, αντιπροσωπείας από το Άγιο Όρος, εκπροσώπων στρατιωτικών αρχών, πολιτικών και πλήθος πιστών, τελέστηκε στον ιερό καθεδρικό ναό Της του Θεού Σοφίας, η ενθρόνιση του Μητροπολήτη Θεσσαλονίκης Φιλόθεου.

Στον μεγάλο ενθρονιστήριο λόγο του, ο νέος μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος επέλεξε να ξεκινήσει με στίχους από το ποίημα του Γιώργου Σεφέρη «Ένας γέροντας στην ακροποταμιά». «Δε θέλω τίποτε άλλο παρά να μιλήσω απλά, να μου δοθεί ετούτη η χάρη. Γιατί και το τραγούδι το φορτώσαμε με τόσες μουσικές που σιγά σιγά βουλιάζει και την τέχνη μας τη στολίσαμε τόσο πολύ που φαγώθηκε από τα μαλάματα το πρόσωπό της κι είναι καιρός να πούμε τα λιγοστά μας λόγια», είπε συγκεκριμένα.

 

Κατηγορίες
Εκκλησία

Θεσσαλονίκη: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη Φιλόθεου

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έχουν προγραμματιστεί στην Θεσσαλονίκη εν όψη της ενθρόνισης, το Σάββατο, του νέου μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Φιλόθεου, στον ναό της του Θεού Σοφίας,  όπως ανακοίνωσε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα τα λεωφορεία με κατεύθυνση προς τον ναό, θα ακολουθήσουν δρομολόγιο μέσω των οδών Εγνατίας – Εθνικής Αμύνης – Τσιμισκή, ενώ η αποβίβαση των πιστών θα πραγματοποιείται στη συμβολή των οδών Τσιμισκή με Αγίας Σοφίας.

Επιπλέον, για την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων και κυκλοφοριακής συμφόρησης, τα λεωφορεία μετά την αποβίβαση των πιστών, θα κινηθούν μέσω των οδών Σαλαμίνος – Ναυάρχου Κουντρουριώτου και ακολούθως θα σταθμεύσουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Κατηγορίες
Εκκλησία Επιλεγμένα

“Πυρά” κατά του Στέφανου Κασσελάκη εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ

Αναλυτικά το κείμενο το Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ:

Άρχομαι με τα αυτονόητα. Σέβομαι κάθε άνθρωπο και τιμώ την θεόσδοτη ελευθερία του, που αποδεικνύει πασίδηλα την ένθεη καταγωγή μας, γιατί, αν είμαστε τυχαία συνάρμοση κυττάρων και προϊόν ασυνείδητης εξέλιξης, δεν θα είχαμε δυνατότητα επιλογής.

Επομένως, σέβομαι τον νέο Αρχηγό του Κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσεως και τον τιμώ ως συνάνθρωπο.

Ως μέλος του Σώματος του Χριστού, της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, στοιχών στην ευαγγελική εντολή «μή κρίνετε ἵνα μή κριθῆτε» (Μτ. 7,1) καί στο αδυσώπητο Παύλειο ερώτημα «σύ τίς εἶ ὁ κρίνων ἀλλότριον οἰκέτην;» (Ρωμ.14,4) δεν μου επιτρέπεται να εκφέρω κρίσιν διά τους συνανθρώπους μου, χρεωστώ όμως εκ καθήκοντος προς την ταπεινήν μου διακονίαν να επισκοπώ δια την ψυχοσωματική υγεία του Ποιμνίου του Χριστού, που μου έχει ανατεθεί, στηλιτεύοντας το βύθειο κακό του αρχαίου πτερνιστή που χωματοποεί τον άνθρωπο και τον απομειώνει οντολογικά.

Επειδή, λοιπόν, ο νέος Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Π.Σ. επαίρεται δημοσίως με τον ατυχή νεανία που αποκαλεί «σύζυγόν» του, και με τον οποίον ετέλεσε «γάμον» στην υπερατλαντική χώρα, εμμέσως υποδεικνύων πρότυπο για την ζωή των νέων ανθρώπων και εμφανίζων ως δήθεν κανονικότητα την παρέκκλισήν του, οφείλω να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου από την τυχόν άμβλυνση απορρίψεως της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και της παραχρήσεως της ανθρώπινης φυσιολογίας, που αποτελεί την τραγική σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας.

Έχω πολλές φορές καταθέσει δημοσίως την πίστη της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας και των Αγίων Θεοκηρύκων Αποστόλων και των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων, δια τό Κανονικό παράπτωμα του σοδομισμού, του «κολοφῶνος τῶν κακῶν», όπως εξονομάζεται από τον Ιερόν Χρυσόστομον, που στερεί τον άνθρωπο αιωνίως της κοινωνίας και μετοχής στην ζωή του Θεού.

Σήμερα, θα υπομνήσω τις τραγικές συνέπειες και τους θανατηφόρους σωματικά κινδύνους της εξωανθρώπινης αυτής παρεκκλίσεως, που η Ιατρική Επιστήμη γνωρίζει άριστα και αναφέρει σχετικώς, παρόλον που το «νεοεποχίτικο», διεθνιστικό σύστημα, προωθεί την ανθρώπινη αποϊεροποίηση, κολλώντας την ετικέτα του δήθεν «ομοφοβικού» ή καταργώντας τα σχετικά περί το γεννετήσιον ένστικτον αδικήματα ή διαγράφοντας από τον παγκόσμιο ψυχιατρικό κώδικα τις «περί το γεννετήσιον ένστικτον παρεκκλίσεις» ή θεσμοθετώντας στα Κοινοβούλια ως δήθεν έννομα αγαθά και ανθρώπινα δικαιώματα αυτές τις θανατηφόρες παρεκκλίσεις ή ποινικοποιώντας την κριτική των παρεκκλίσεων και διώκοντας κάθε σοβαρή εναντίωση.

Ας υπομνησθεί στο σημείο αυτό, ότι, όπως κατήγγειλαν οι Epoch Times, η Ομοσπονδιακή Αμερικανική Κυβέρνησις ξόδεψε 4,1 δισεκατομμύρια δολλάρια σε παγκόσμιες πρωτοβουλίες για την επικράτηση της LOATKI ατζέντας (πατήστε εδώ).

Αντιλαμβανόμεθα επομένως το μέγεθος του προβλήματος και της παραπληροφορήσεως.

Η σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας και των δύο φύλων είναι ο ασφαλέστατος δρόμος για τις καρκινογενέσεις. Αυτή είναι η ιατρική αλήθεια που αποσιωπάται εντέχνως, γιατί η σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας ενοχοποιείται επιστημονικώς για πέντε μορφές καρκίνου.

Η αιτία των καρκινογενέσων είναι ο επιπολάζων στον απεθυσμένο «ιός των ανθρωπίνων θηλωμάτων HPV», 40 εκ των 100 τύπων του οποίου δημιουργούν τους καρκίνους καθώς και ο ιός HIV (GLOBOCAN-Διεθνής Οργανισμός Ερευνών για τον Καρκίνο- IARC), όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σύγχρονα δημοσιεύματα του διαδικτύου,(πατήστε εδώ).

Συνεπώς, το ζήτημα δεν είναι μόνον ηθικό και πνευματικό, αλλά πρωτευόντως κοινωνικό και ιατρικό και αφορά στη δημόσια υγεία των νέων ανθρώπων, που παραπληροφορούνται για τον ελλοχεύοντα τραγικό θάνατο από καρκίνο, εξαιτίας της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας.

Είναι αυτονόητο ότι ο απευθυσμένος του σώματος αποβάλλει συνεχώς σωματικά περιττώματα και «φιλοξενεί» πολυεκατομμύρια μικροοργανισμών, παθογόνων και μη, που, αν εισέλθουν στον οργανισμό από άλλη οδό επιφέρουν σηψαιμικό θάνατο, γι’ αυτό και όποιος προβεί σε εξέταση βιοψίας του προστάτου αδένα υποχρεούται σε δεκαήμερη πολυδύναμη αντιβίωση.

Όσον αφορά στην προβαλλόμενη από συστημικά ΜΜΕ, δήθεν προοδευτικότητα και ανοικτότητα της Αμερικανικής κοινωνίας με αφορμή τον «γάμον» του νέου Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως, για τα δήθεν ανθρώπινα δικαιώματα και την ισότητα για συμπεριφορές που δεν συνάπτονται με την ανθρώπινη οντολογία και φυσιολογία, γιατί δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να πίνεις νερό με το αυτί σου ή να τρως με το χέρι σου, αφιερώνω ομοειδές γεγονός, που καταγράφει αιώνες πριν η τραγική ανθρώπινη Ιστορία για τον πρωτοπόρο των «gay γάμων», παράφορνα Ρωμαίο Αυτοκράτορα Νέρωνα, που μας διέσωσε ο περιώνυμος ιστορικός Κάσσιος Δίων Νικαέας.

«Ο προοδευτικός Νέρων, ο οποίος ενσαρκώνει τα όνειρα των μιμητών των πράξεών του, ήταν η πρώτη διακεκριμένη προσωπικότητα της αρχαιότητας που παντρεύτηκε άντρα. Σύμφωνα με τον ιστορικό Κάσσιο Δίωνα (2ος-3ος αι.) ο Νέρων έκανε διπλό γάμο. Ευνούχισε έναν έφηβο ονόματι Σπόρο, τον έντυσε θηλυκότατα με εντυπωσιακό φόρεμα, τον βάφτισε “Σαββίνα” και τον παντρεύτηκε σαν γυναίκα του.

Ταυτόχρονα παντρεύτηκε και άλλον νέο ονόματι Πυθαγόρα, ο οποίος θα έπαιζε μόνο το ρόλο του άντρα. (Κάσσιου Δίωνα Νικαέα, Ρωμαϊκή Ιστορία, Επιτομή Ξιφιλίνου, S178, στ. 10-20).

Μόλις πραγματοποιήθηκε ο γάμος του Νέρωνα, ο οποίος μάλιστα διατηρούσε αιμομικτικές σχέσεις με τη μητέρα του την Αγριππίνα, εξεδόθη διάταγμα που υποχρέωσε όλες τις κατακτημένες επαρχίες να γιορτάσουν το χαρμόσυνο γεγονός.

Φυσικά, εορτάστηκε ως έδει και στην Ελλάδα ο γάμος του Νέρωνα. Παρόμοια εκδοχή για το γάμο Νέρωνα – Σπόρου μας παρέδωσε και ο Σουετώνιος (Nero, XXVII-XXIX)» (πατήστε εδώ)

Τέλος, παραθέτω, για υπόμνηση της διαχρονικής εναντιώσεως των Ελλήνων στην ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας το άρθρο 332, του κεφ. 5, των Νόμων του μεγάλου Νομοθέτου της Αρχαίας Αθήνας Σόλωνος: «Ἄν τὶς Ἀθηναῖος ἐταιρήσῃ, μὴ ἐξέστω αὐτῷ τῶν ἐννέα ἀρχόντων γενέσθαι, μηδὲ ἱερωσύνην ἱερώσασθαι, μηδέ συνδικῆσαι τῷ δήμῳ, μηδὲ ἀρχὴν ἀρχέτω μηδεμιάν, μήτε ἔνδημον, μήτε ὑπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδὲ ἐπι κυρηκείαν ἀποστελλέσθω, μηδὲ γνώμην λεγέτω, μηδὲ εἰς τὰ δημοτελῆ ἱερὰ εἰσίτω, μηδὲ ἐν ταῖς κοιναῖς στεφανοφορίες στεφανούσθω, μηδὲ ἐντὸς τῶν τῆς ἀγορᾶς περιρραντηρίων πορευέσθω».

Και τίθενται τα σοβαρά ερωτήματα: κατόπιν της ζοφεράς αυτής πραγματικότητος που εγκυμονεί τον θάνατο και την ασθένεια, μπορεί οποιαδήποτε Κυβέρνησις νοημόνων ανθρώπων, από οποιαδήποτε ιδεολογική και πολιτική πλατφόρμα και αν εφορμάται, να νομοθετήσει τον καρκίνο και τον θάνατο ως έννομα αγαθά και να εξισώσει την κατ’ άρθρον 21 του ισχύοντος Συντάγματος οικογένεια, που αναφέρεται ως «θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους καθώς και ο γάμος, η μητρότητας και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους», με την ψυχοπαθολογική ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας, της ομοφυλοφιλίας;

Και ακόμη, στο ίδιο άρθρο 21, στην παράγραφο 3, προβλέπεται ότι «το Κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών». Συνάδει αυτή η μέριμνα με τη θεσμοθέτηση και την ανάλογη διαφήμιση του «γάμου» των ομοφυλοφίλων, που έχει ως ιατρική συνέπεια τον καρκίνο και τον θάνατο;

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Exit mobile version