Κατηγορίες
Ελλάδα

Πειραιάς: Αυτοκίνητο έπεσε στην θάλασσα στο λιμάνι – Μεταφέρθηκε στο Τζάνειο αφού απεγκλωβίστηκε ο οδηγός

Ενημερώθηκε, το πρωί της Τρίτης 4 Απριλίου, το Α΄ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά για περιστατικό πτώσης Ι.Χ.Ε. οχήματος στη θαλάσσια περιοχή Ακτής Βασιλειάδη, πλησίον της Πύλης Ε1 του κεντρικού λιμένα Πειραιά.

Άμεσα στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής μετέβησαν στο σημείο, όπου εντόπισαν και ανέσυραν τον 47χρονο ημεδαπό οδηγό και μοναδικό επιβαίνοντα του οχήματος, ο οποίος νωρίτερα είχε απεγκλωβιστεί με ίδιες δυνάμεις από το όχημα, το οποίο στη συνέχεια βυθίστηκε.

Ο ανωτέρω διεκομίσθη στο “ΤΖΑΝΕΙΟ” Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά, για την παροχή των πρώτων βοηθειών, όπου παραμένει νοσηλευόμενος, ενώ σε διενεργούμενη αλκοολομέτρηση, βρέθηκε θετικός.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ στελέχη της Μ.Υ.Α. Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. εντόπισαν την ακριβή θέση του οχήματος, του οποίου η ανέλκυση ολοκληρώθηκε πρωινές ώρες σήμερα.

Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

Κατηγορίες
Ελλάδα

Εύβοια: Εύβοια: Σοκαριστικό τροχαίο στην Αμάρυνθο με δύο τραυματίες [Φωτογραφίες]

Σοκαριστικό τροχαίο σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 3 Απριλίου στην Αμάρυνθο του Δήμου Ερέτριας στην Εύβοια με συμπλοκή δύο οχημάτων.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, δύο οχήματα συγκρούστηκαν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των δύο επιβατών των οχημάτων….

Διαβάστε την συνέχεια στο eviathema.gr

Κατηγορίες
Ελλάδα

Γιάννενα: 78χρονος βρέθηκε νεκρός σε χωράφι στο Πετράλι

Με τραγικό τρόπο έπεσε η αυλαία στην υπόθεση εξαφάνισης ενός 78χρονου άνδρα στα Γιάννενα, τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί από τις 29 Μαρτίου.

Ο ηλικιωμένος άνδρας είχε φύγει εκείνο το μεσημέρι από το σπίτι του στην περιοχή Ανατολή στα Γιάννενα και δεν επέστρεψε .Την επόμενη μέρα συγγενικό του πρόσωπο μετέβη στο ΑΤ Ιωαννίνων και δήλωσε την εξαφάνισή του .

Για την υπόθεση ενεργοποιήθηκε και η Γραμμή Ζωής ενώ όλες τις ημέρες αναζήτησής του μεγάλη ήταν η κινητοποίηση από την αστυνομία και την πυροσβεστική .

Ο 78χρονος σύμφωνα με το epirus-tv-news εντοπίστηκε σήμερα λίγο πριν τις 15.00, δυστυχώς χωρίς τις αισθήσεις του από τον εγγονό του σε χωράφι στο Πετσάλι .Στο σημείο βρίσκεται η αστυνομία και ο ιατροδικαστής.

Πηγή newsit.gr

Κατηγορίες
Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Γυναίκα βρέθηκε νεκρή μέσα σε ΙΧ – Πυροβολήθηκε εξ επαφής στο κεφάλι

Μια γυναίκα περίπου 50 ετών βρέθηκε νεκρή μέσα σε ΙΧ στην περιοχή της Χαλκηδονας, έξω από τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες η γυναίκα έφερε τραύμα στο κεφάλι από εξ επαφής πυροβολισμό κυνηγετικού όπλου.

Εντοπίστηκε στις 8.10 το πρωί σε αγροτική περιοχή, κοντά στα νεκροταφεία της περιοχής.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ταυτοποίηση, ενώ η υπόθεση ερευνάται από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ:

Πρωινές ώρες σήμερα (4/4) εντοπίστηκε νεκρή γυναίκα εντός ΙΧΕ αυτοκινήτου σε αγροτική περιοχή της Χαλκηδόνας.

Διενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κατηγορίες
Ελλάδα

Κακοκαιρία “ILINA”: Που θα “χτυπήσει” τις επόμενες ώρες

Tο Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού, για την κακοκαιρία “ILINA” που εκδόθηκε στις 02-04-2023/1200 τοπική ώρα, επικαιροποιείται σύμφωνα με τα τελευταία προγνωστικά στοιχεία.

Σήμερα Τρίτη (04-04-2023) τοπικά ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται έως τις πρώτες απογευματινές ώρες στη Θράκη, στα νησιά του βόρειου και του ανατολικού Αιγαίου και στα Δωδεκάνησα.

Σταδιακά τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν.

Ισχυρές βροχοπτώσεις εκδηλώνονται από χθες το μεσημέρι στη Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ η πυροσβεστική υπηρεσία δέχθηκε δεκάδες κλήσεις για πτώσεις δέντρων.

Στο επίκεντρο της κακοκαιρίας βρέθηκε τα ξημερώματα η Αττική και η Χίος, όπου η ισχυρή καταιγίδα συνοδεύτηκε από έντονη χαλαζόπτωση. Έντονα καιρικά φαινόμενα σημειώθηκαν και στη Μυτιλήνη και τη Σάμο, χωρίς ωστόσο να σημειωθούν σημαντικά προβλήματα.

Κατηγορίες
Ελλάδα

Μπήκε σε δημόσιο κτήριο στο Βόλο κι άρχισε να αυνανίζεται!

Ένα πρωτοφανές περιστατικό καταγράφηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο κτίριο Σπίρερ, στον Βόλο, όπου στεγάζονται δημοτικές υπηρεσίες. Στις 3 περίπου το μεσημέρι, στη λήξη του ωραρίου εργασίας, ένας 30χρονος άνδρας μπήκε στο κτίριο από την είσοδο της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και άρχισε να αυνανίζεται.

Δημοτικοί υπάλληλοι που εκείνη την ώρα αποχωρούσαν από τον χώρο εργασίας τους, είδαν ξαφνικά μπροστά τους τον 30χρονο, στον προθάλαμο του κτιρίου, να έχει ανοιχτό το παντελόνι του και να αυτοϊκανοποιείται.

Σύμφωνα με πληροφορίες, φορούσε μαύρα ρούχα και δεν φαινόταν να έχει επίγνωση της πράξης του. Υπάλληλοι ζήτησαν να αποχωρήσει αμέσως από το κτίριο προειδοποιώντας ότι θα καλέσουν την αστυνομία. Πριν αυτό συμβεί, ο 30χρονος πρόλαβε και απομακρύνθηκε.

Πηγή: gegonota.news

Κατηγορίες
Ελλάδα

Σεπόλια: Φωτιά σε πυλωτή πολυκατοικίας- Στις φλόγες 4 οχήματα και 2 μοτοσικλέτες [ΦΩΤΟ]

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα στην Πυροσβεστική για φωτιά που σημειώθηκε σε πυλωτή πολυκατοικίας στα Σεπόλια.

Σύμφωνα με πληροφορίες  στις φλόγες τυλίχθηκαν τέσσερα οχήματα και δύο μοτοσικλέτες που ήταν σταθμευμένα σε πυλωτή τετραώροφης πολυκατοικίας, ενώ σημειώθηκαν ζημιές στην πυλωτή και την είσοδο της πολυκατοικίας.

Από την πολυκατοικία απεγκλωβίστηκαν εννιά άτομα,  ενώ τέσσερα άτομα, για προληπτικούς λόγους, λόγω των αναθυμιάσεων, ανάμεσά τους μία μητέρα με το παιδί της, χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο. Στο σημείο εντοπίστηκαν αναπτήρες με τις αρχές να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα για το τι προκάλεσε την πυρκαγιά.

Διενεργείται έρευνα για τα ακριβή αίτια που την προκάλεσαν.

Κατηγορίες
Ελλάδα

Πρέβεζα: Διασωληνώθηκε 12χρονη που παρασύρθηκε από ΙΧ μόλις κατέβηκε από λεωφορείο

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στην Πρέβεζα, όταν μια 12χρονη παρασύρθηκε από ΙΧ τη στιγμή που κατέβηκε από λεωφορείο του ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα να βρεθεί διασωληνωμένη.

Όπως αναφέρει το prevezanews.gr ανήλικη μαθήτρια μεταφέρθηκε από όχημα του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο της Πρέβεζας όπου και διασωληνώθηκε.

Εντούτοις, στη συνέχεια διακομίστηκε διασωληνωμένη στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Πρέβεζας.

Κατηγορίες
Ελλάδα

ΕΟΔΥ: Εισαγγελική έρευνα για σεξουαλική παρενόχληση και παράνομη βία από υψηλόβαθμο στέλεχος του Οργανισμού

Τι αναφέρει η εργαζόμενη που αποχώρησε από την υπηρεσία, ενώ ερωτήματα προκύπτουν γιατί δεν ανταποκρίνεται στην κλήτευση του εισαγγελέα να καταθέσει.

Μια σοβαρή καταγγελία έρχεται στο φως της δημοσιότητας, καθώς μια πρώην εργαζόμενη του ΕΟΔΥ κατηγορεί υψηλόβαθμο στέλεχος του οργανισμού για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειάς της και παράνομη βία σε βάρος της

Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες του dikastiko.gr. οι δικαστικές αρχές προχωρούν στην κλήτευση του προϊσταμένου της εργαζόμενης προκειμένου να επιβεβαιώσει ή όχι την εξαιρετικά σοβαρή καταγγελία της.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι η καταγγέλλουσα δεν έχει προσέλθει να καταθέσει ενώπιον των αρχών, παρά τις προσπάθειες της εισαγγελίας που κρατάει ανοικτή τη δικογραφία λόγω της σοβαρότητάς της. Αυτό που εξετάζεται είναι λόγος της μη προσέλευσης, ακόμα κι αν η ίδια φοβάται να καταθέσει ή επιθυμεί να υπαναχωρήσει από τις σοβαρές καταγγελίες της.

Πότε έγινε η καταγγελία

Η υπόθεση έφτασε στον εισαγγελέα στις αρχές του 2022 όταν η διοίκηση του ΕΟΔΥ έστειλε φάκελο με την καταγγελία 45 σελίδων της υπαλλήλου που κατήγγειλε σεξουαλική παρενόχληση και εκφοβισμό ανώτερο στέλεχος ο οποίος της έκανε τη ζωή κόλαση όταν αντιστάθηκε στις σεξουαλικές επιθέσεις που δέχθηκε.

Η καταγγελία υποβλήθηκε τον Αύγουστο του 2021 και ο πρώην πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας, φέρεται να ζήτησε εσωτερικό έλεγχο άμεσα, ενώ όταν λίγους μήνες αργότερα δημοσιοποιήθηκε η υπόθεση, ο νέος πρόεδρος Θεοκλής Ζαούτης, αφού όπως επισήμανε ενημερώθηκε μόλις τότε για το θέμα ανακοίνωσε ότι «εφόσον αποδεδειγμένα προκύψει οποιαδήποτε, έστω και ισχνή, υπόνοια πειθαρχικώς ελεγκτέας συμπεριφοράς, η Διοίκηση, με απόλυτη συνέπεια στις αρχές και τις δεσμεύσεις της, θα εφαρμόσει στο ακέραιο όσα ορίζει ο νόμος».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ

«Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα του Τύπου που αφορούν καταγγελίες για φερόμενα συμβάντα ψυχολογικού και ηθικού εκφοβισμού εις βάρος εργαζόμενης του ΕΟΔΥ, τα οποία φέρονται να έχουν τελεστεί έως τον Αύγουστο 2021 από στελέχη του Οργανισμού, ο ΕΟΔΥ δια του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του σημειώνει τα εξής:

-Ο νυν Πρόεδρος του ΕΟΔΥ, καθηγητής Θεοκλής Ζαούτης, ο οποίος διορίσθηκε στη θέση αυτή τον περασμένο Οκτώβριο, με την υπ’ αριθμ. Γ4β/οικ.62026 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Υ.Ο.Δ.Δ. 857 – 07.10.2021), μόλις προσφάτως έλαβε γνώση περί του εν λόγω θέματος και των σχετικών δημοσιευμάτων του Τύπου.

-Αμέσως ο καθ. Ζαούτης ζήτησε επείγουσα και επίσημη ενημέρωση τόσο από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του Οργανισμού όσο και από το Αυτοτελές Τμήμα Νομικής Υπηρεσίας του ΕΟΔΥ.

-Σε κάθε περίπτωση, εφόσον αποδεδειγμένα προκύψει οποιαδήποτε, έστω και ισχνή, υπόνοια πειθαρχικώς ελεγκτέας συμπεριφοράς, η Διοίκηση, με απόλυτη συνέπεια στις αρχές και τις δεσμεύσεις της, θα εφαρμόσει στο ακέραιο όσα ορίζει ο νόμος».

Η εργαζόμενη στην επιστολή- καταγγελία στον άμεσο προϊστάμενό της αναφέρει εν ολίγοις ότι διαμορφώθηκε «κλίμα εχθρικό και εν πολλοίς εκδικητικό επειδή αρνήθηκα να ικανοποιήσω μη υπηρεσιακές, σεξουαλικές επιθυμίες και ορέξεις προϊσταμένων της υπηρεσίας, απαξιώνοντάς με καθημερινά και με κάθε τρόπο… Σας ζήτησα ό,τι πιο απλό και ανθρώπινο. Να με προστατέψετε από την επανάληψη στο μέλλον αντίστοιχων αήθων συμπεριφορών, διασφαλίζοντάς μου πρωτίστως ότι δεν θα βγω σε εκτός έδρας δράσεις με τα συγκεκριμένα άτομα», ανέφερε υποστηρίζοντας ότι ένας από τους ανθρώπους ο οποίος την παρενόχλησε σεξουαλικά είναι υψηλόβαθμο στέλεχος το οποίο την πίεζε διαρκώς να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές του ορέξεις μέσω μηνυμάτων που της έστελνε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κατηγορίες
Ελλάδα

Γεράσιμος Παπαδόπουλος: «Αργά ή γρήγορα θα έχουμε σεισμό άνω των 6 Ρίχτερ στον Κορινθιακό Κόλπο»

«Αργά ή γρήγορα λοιπόν, δεν μπορούμε να προβλέψουμε ακριβώς το πότε, θα επαναληφθεί ένας ισχυρός σεισμός στον Κορινθιακό Κόλπο» προειδοποιεί ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος και καλεί πολίτες και Πολιτεία να είναι προετοιμασμένοι για αυτό.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα της Πάτρας «Πελοπόννησος» ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος εξηγεί ότι «οι ισχυροί σεισμοί, μεγέθους άνω των 6 ρίχτερ, είναι συχνοί. Κατά μέσο όρο επαναλαμβάνονται κάθε 25 με 30 χρόνια και αυτό προκύπτει από καταγεγραμμένα στοιχεία που έχουμε από το 1850 και μετά.

Τι σημαίνει αυτό το περί μέσου όρου; Αλλοτε μπορεί να έχουμε δύο διαδοχικούς σεισμούς σε μικρότερο χρόνο κι άλλοτε σε λίγο πιο μακρινό χρόνο.

Αργά ή γρήγορα λοιπόν, δεν μπορούμε να προβλέψουμε ακριβώς το πότε, θα επαναληφθεί ένας ισχυρός σεισμός στον Κορινθιακό Κόλπο. Είμαστε στα 27 χρόνια τώρα…

Αρα, τον περιμένουμε. Αυτό είναι κάτι που το δέχονται όλοι οι επιστήμονες. Ναι, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. Οπως και σε άλλες περιοχές της χώρας».

Ερωτηθείς σχετικά με το ποιο κομμάτι του Κορινθιακού Κόλπου τον ανησυχεί πιο πολύ, απάντησε πως: «Το πιο δραστήριο τμήμα είναι το δυτικό. Δηλαδή η περιοχή μεταξύ Αιγίου, Ερατινής, Ακράτας. Αυτό το τμήμα είναι πιο δραστήριο σε σεισμική διέγερση σε σχέση με το ανατολικό.

Πιο δραστήριο σημαίνει ότι δίνει πιο συχνά σεισμούς. Δεν είναι απλώς η προσωπική μου άποψη, αλλά μια γενικώς παραδεκτή άποψη από την επιστημονική κοινότητα».

Όσον αναφορά το ενδεχόμενο να προκληθεί τσουνάμι από έναν ισχυρό σεισμό στον Κορινθιακό Κόλπο, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρει ότι «είναι πιθανό, αλλά όχι βέβαιο. Στην επιστήμη μας οι βεβαιότητες είναι ελάχιστες»

Εξηγεί ωστόσο ότι «αν ο σεισμός είναι στη θάλασσα ή έστω στην παράκτια περιοχή, και είναι από 6 και πάνω, τότε υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες να προκληθεί και τσουνάμι. Τα τσουνάμι του Κορινθιακού Κόλπου έχουν την ιδιότητα να μην μπορούν να διαδοθούν σε μεγάλη απόσταση. Αν, δηλαδή, γίνει ένας σεισμός στο δυτικό τμήμα, το επικίνδυνο τμήμα, δεν έχει μεγάλη δυνατότητα να πάει και στο ανατολικό τμήμα γιατί μιλάμε για μια κλειστή λεκάνη. Προσέξτε όμως: Πιθανά τσουνάμι στον Κορινθιακό είναι τοπικά μεν, αλλά και ισχυρά, δυνατά. Γι’ αυτό θέλει πολλή προσοχή».

Με αφορμή την συνέντευξη, σε ανάρτησή στο Facebook ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε:

«Οι σεισμοί στον Κορινθιακό κόλπο είναι το θέμα της σημερινής μου συνέντευξης στον κ. Χρ. Βεργανελάκη στη μεγαλύτερη εφημερίδα της Πελοποννήσου «Πελοπόννησος».
Εξηγώ ότι οι ισχυροί σεισμοί επαναλαμβάνονται κάθε 25-30 χρόνια, ότι από τον τελευταίο ισχυρό σεισμό του Αιγίου (Ιούνιος 1995) έχουν ήδη παρέλθει 27 χρόνια και ότι δεν είναι μόνο το ρήγμα των Αλκυονίδων που μας απασχολεί αλλά και πολλά άλλα ενεργά ρήγματα. Το πιο δραστήριο τμήμα είναι το δυτικό, αλλά τα μέτρα πρόληψης και προστασίας πρέπει να περιλαμβάνουν όλη την περιοχή, όπως και όλη τη χώρα. Επιπλέον, εξηγώ ότι συχνά οι ισχυροί σεισμοί στον Κορινθιακό προκαλούν τοπικά αλλά ισχυρά τσουνάμι. Συνεπώς, οι δράσεις πρόληψης και προστασίας πρέπει να περιλαμβάνουν και αυτό το ενδεχόμενο».

Κατηγορίες
Ελλάδα

Βόλος: Κατέρρευσε τμήμα της οροφής σε αίθουσα δημοτικού σχολείου – Φωτογραφία

Τυχεροί ήταν μαθητές και δάσκαλοι σε δημοτικό σχολείο στον Βόλο, καθώς τμήμα της οροφής κατέρρευσε λίγο πριν επιστρέψουν στην αίθουσα από το τελευταίο διάλειμμα.

Σύμφωνα με το thenewspaper.gr, όλα έγιναν στο 18ο δημοτικό σχολείο του Βόλου το πρωί της Δευτέρας (03/04), όταν κατέρρευσε το τμήμα της οροφής μέσα στην σχολική αίθουσα.

Τα περισσότερα παιδιά, όπως και οι εκπαιδευτικοί, βρίσκονταν εκτός της αίθουσας σε διάλειμμα και έτσι από τύχη δεν τραυματίστηκαν.,

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι λίγοι μαθητές που ήταν μέσα στην αίθουσα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, κάθονταν μακριά από το σημείο όπου έπεσαν οι σοβάδες.

Όπως ήταν φυσικό, το συμβάν προκάλεσε την έντονη ανησυχία των γονέων, οι οποίοι θέλουν να κινηθούν νομικά σε μια προσπάθεια να προστατεύσουν την σωματική ακεραιότητα των παιδιών τους.

Κατηγορίες
Ελλάδα

Νέα στάση εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ την Τρίτη 4 Απριλίου

Πιο συγκεκριμένα, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9πμ και από τις 9μμ έως τη λήξη της βάρδιας, θα διαρκέσει η στάση εργασίας των εργαζομένων στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας και στα τρόλεϊ, την Τρίτη 4 Απριλίου.

Οι εργαζόμενοι διεκδικούν, ειδικά μετά την τραγωδία των Τεμπών, όπως τονίζουν, τη διασφάλιση ασφαλών δημόσιων συγκοινωνιών για το κοινό και τους εργαζόμενους μέσω της ανανέωσης του στόλου και την υλοποίηση της υπογεγραμμένης ΕΣΣΕ.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται από την εφαρμογή της τηλεματικής καθώς και από το πληροφοριακό κέντρο στο 11185.

Σημειώνεται, ότι και σήμερα (3/4) έγινε στάση εργασίας των εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Κατηγορίες
Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Νέα προκήρυξη για προσλήψεις στην Πυροσβεστική – Πώς θα κάνετε αίτηση

Προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη δώδεκα (12) ιδιωτών χειριστών στα Ε/Π τύπου AS-332 και BK-117 με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου

Η Υπηρεσία Εναερίων Μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.) προκηρύσσει μέσω του ΑΣΕΠ, διαγωνισμός για την πρόσληψη 12 ιδιωτών χειριστών για το χειρισμό των ελικοπτέρων και συγκεκριμένα για τον χειρισμό των ελικοπτέρων τύπου AS-332 και BK-117.

Οι προσλήψεις θα υλοποιηθούν με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, με διάρκεια τουλάχιστον 12 μηνών, η οποία  μπορεί να παραταθεί 4 κατ’ ανώτατο όριο, φορές χωρίς, όμως, να υπερβεί τους 60 μήνες σε συνολικό χρόνο διάρκειας της απασχόλησης.

Τα απαραίτητα προσόντα

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες Κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να έχουν συμπληρώσει το 22ο έτος της ηλικίας τους την 31η Δεκεμβρίου του έτους προκήρυξης του διαγωνισμού (ήτοι γεννηθέντες μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου του έτους 2001) και να μην έχουν υπερβεί το 64ο έτος την 31η Δεκεμβρίου του έτους προκήρυξης του διαγωνισμού (ήτοι γεννηθέντες από την 1η Ιανουαρίου του έτους 1960 και μεταγενέστερα).

Οι χειριστές ελικοπτέρων πρέπει, πλέον των γενικών, να κατέχουν τα ακόλουθα ειδικά προσόντα και προϋποθέσεις:

  1. Να είναι κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)], ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ, με ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπου AS-332 σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, ή επί τύπου ΒΚ-117 σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, αναγνωρισμένου από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.), σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
    α. Οι υποψήφιοι χειριστές ελικοπτέρου AS-332 να έχουν συνολική πτητική 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 [Pilot in Command (PIC)], τουλάχιστον 200 ώρες επί τύπου AS-332 και 100 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
    β. Οι υποψήφιοι χειριστές ελικοπτέρου ΒΚ-117 να έχουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 [Pilot in Command (PIC)], τουλάχιστον 300 ώρες επί τύπου ΒΚ-117 και 100 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
  2. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν υποψήφιοι με τα παραπάνω προσόντα, γίνονται δεκτοί υποψήφιοι, κατά προτεραιότητα:
    α. Κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, αναγνωρισμένων από την Υ.Π.Α, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Οι ανωτέρω πρέπει να έχουν ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπων AS-332 ή ΒΚ-117, έστω και αν αυτή δεν είναι σε ισχύ, εφόσον διαθέτουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 και 100 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
    β. Κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (H)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (H)] σε ισχύ, ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ χωρίς ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)], επί τύπων ΑS-332 ή BK-117 και οι οποίοι διαθέτουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα και 50 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
    γ. Κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ, ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] έστω και αν δεν είναι σε ισχύ για όχι, ωστόσο, πλέον των 6 ετών, αναγνωρισμένου από την Υ.Π.Α., σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, έστω και εάν δεν έχουν ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπων AS-332 ή ΒΚ-117, σύμφωνα με το proson, εφόσον διαθέτουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε ελικόπτερα με Στροβιλοκινητήρα (Turbine Engine) ως κυβερνήτες Κ1.
  3. Επάρκεια της Αγγλικής γλώσσας για τους Έλληνες υποψήφιους, η οποία βεβαιώνεται από πιστοποιημένο φορέα της Υ.Π.Α. με βαθμολογία τουλάχιστον «Τέσσερα (4)» [ελάχιστο επιχειρησιακό επίπεδο (operational level)].
  4. Επάρκεια της Αγγλικής γλώσσας για τους πολίτες κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με βαθμολογία τουλάχιστον «πέντε (5)» (εκτεταμένο – extended), σύμφωνα με τα κριτήρια των ICAO- EASA/JAA.
  5. Να έχουν την απαιτούμενη σωματική και ψυχική υγεία, η οποία να αποδεικνύεται από Πιστοποιητικό Υγείας τάξεως Α, σύμφωνα με τα ισχύοντα για το ιπτάμενο προσωπικό της Πολιτικής Αεροπορίας.

Πώς θα κάνετε αίτηση

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην προαναφερόμενη διαδικασία επιλογής πρέπει να υποβάλλουν μόνο ταχυδρομικώς, με συστημένη επιστολή εντός της οριζόμενης προθεσμίας, τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση συμμετοχής η οποία εκτυπώνεται από τον υποψήφιο, από την ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος. Υπενθυμίζεται ότι η αίτηση φέρει την υπογραφή του υποψηφίου και πρέπει να είναι καθαρογραμμένη χωρίς διορθώσεις και σβησίματα. Θα πρέπει να έχει θεωρηθεί για το γνήσιο της υπογραφής
  2. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του ατομικού δελτίου ταυτότητας ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας αρχής ή των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου ή των δύο όψεων της άδειας οδήγησης ή των κρίσιμων σελίδων του ατομικού βιβλιαρίου υγείας οποιουδήποτε ασφαλιστικού φορέα.
  3. Μία φωτογραφία τύπου διαβατηρίου (επικολλάται στην προβλεπόμενη θέση του εντύπου αίτησης).
  4. Φωτοαντίγραφα των απαιτούμενων κατά περίπτωση πτυχίων, βεβαιώσεων, και πιστοποιητικών
  5. Θεωρημένες βεβαιώσεις ωρών ή άλλα εγκεκριμένα έντυπα από αρμόδιες Υπηρεσίες για τις ώρες πτήσης σε ελικόπτερα, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  6. Πιστοποιητικό Υγείας Τάξεως Α σε ισχύ, σύμφωνα με τα ισχύοντα για το ιπτάμενο Προσωπικό της Πολιτικής Αεροπορίας.
  7. Βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης της Υ.Π.Α. από την οποία να προκύπτει ότι δεν εκκρεμεί σε βάρος τους διαδικασία διερεύνησης αεροπορικού ατυχήματος ή συμβάντος υπό την έννοια του ν. 2912/2001 (Α΄ 94) και ότι δεν έχουν καταδικαστεί ή κριθεί υπεύθυνοι για οποιοδήποτε ζήτημα συνδεδεμένο με την ασφάλεια πτήσεων την τελευταία πενταετία.
  8. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής, στην οποία θα δηλώνεται ότι ο υποψήφιος πληροί τις προϋποθέσεις και έχει όλα τα νόμιμα προσόντα και προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, χωρίς ύπαρξη κωλυμάτων πρόσληψης, όπως αυτά αναφέρονται στην σχετική προκήρυξη και ότι τα αναγραφόμενα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση είναι αληθή.

Να σημειωθεί ότι όλα τα έγγραφα και δικαιολογητικά συμμετοχής υποβάλλονται στην ελληνική γλώσσα, τα δε ξενόγλωσσα και όταν πρόκειται για πολίτη κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτείται και επίσημη μετάφραση των δικαιολογητικών αυτών.

Τα ανωτέρω δικαιολογητικά αποστέλλονται μόνο ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ και αποκλειστικά με συστημένη αλληλογραφία, έως και τη Μεγάλη Πέμπτη 13 Απριλίου 2023, στην αρμόδια Επιτροπή Επιλογής, ως ακολούθως:

Επιτροπή Επιλογής Διαγωνισμού πρόσληψης δώδεκα (12) ιδιωτών χειριστών στα Ε/Π τύπου AS-332 και BK – 117 με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στο Πυροσβεστικό Σώμα έτους 2023 Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος Λεωφόρος Κηφισίας 37-39 Μαρούσι Αττικής Τ.Κ. 15123 E-mail: aps.diap.aap@psnet.gr

Δείτε την προκήρυξη ΕΔΩ

Πηγή alfavita.gr

Κατηγορίες
Ελλάδα

Ισχυρές βροχές και καταιγίδες συνεχίζονται την Τρίτη

Οι ισχυρές βροχές και καταιγίδες συνεχίζονται την Τρίτη 4 Απριλίου

α) μέχρι τη νύχτα στα νησιά του βορείου και του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα
β) μέχρι τις μεσημβρινές ώρες στην κεντρική Μακεδονία, την ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη
γ) και τις πρωινές ώρες θα εκδηλώνονται κατά διαστήματα στις Κυκλάδες, την Κρήτη, τη νότια Εύβοια και τη νότια Πελοπόννησο.

Ισχυροί νότιοι νοτιοανατολικοί άνεμοι εντάσεως 7 με 8 μποφόρ θα επικρατήσουν στο ανατολικό Αιγαίο από τη Δευτέρα (03-04-2023) μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης (04-04-2023).

 

Κατηγορίες
Ελλάδα

Τέλη κυκλοφορίας άνοιξε η πλατφόρμα

Σε λειτουργία βρίσκεται από σήμερα η πληρωμή τελών κυκλοφορίας με το μήνα μέσω της πλατφόρμα myCar, μια ρύθμιση που αφορά εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν υποβάλλει δήλωση ακινησίας.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, μέσω της πλατφόρμας μπορεί κανείς να:

  • Θέσει σε ψηφιακή ακινησία/κυκλοφορία το όχημά του, καταθέτοντας ψηφιακά τις πινακίδες του, χωρίς να πρέπει να επισκεφθεί τη ΔΟΥ.
  • Κατεβάσει το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας και να λάβει βεβαίωση μη οφειλής τελών κυκλοφορίας.
  • Άρει την ακινησία του οχήματος και να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας με το μήνα.
  • Ενημερωθεί για πιθανή οφειλή τελών κυκλοφορίας έτους 2017.

Και φέτος δίνεται έτσι η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. να πληρώσουν αναλογικά τέλη μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτά βρίσκονται σε κυκλοφορία και όχι για το σύνολο της χρονιάς.

Έτσι αν κάποιος επανακυκλοφορήσει το αυτοκίνητό του για ένα μήνα θα πληρώσει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12 για 4 μήνες τα 4/12 και ούτω καθεξής.

Πρόκειται για μια επιλογή που αξιοποιούν πολλοί ιδιοκτήτες για οχήματα τα οποία χρησιμοποιούν μόνο για μερικούς μήνες κάθε χρόνο. Για παράδειγμα κάποιος που έχει μόνιμα ένα αυτοκίνητο στον τόπο εξοχικής του κατοικίας και το χρησιμοποιεί μόνο κατά τη διάρκεια των διακοπών του εκεί.

Στην περίπτωση που για παράδειγμα ένας οδηγός πληρώσει για δύο μήνες τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να γνωρίζει ότι μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε χρονικό διάστημα επιθυμεί, για να κάνει άρση ακινησίας.

Όμως τμήμα μηνός, ακόμα και μία μέρα, λογίζεται ως ολόκληρος μήνας. Το δικαίωμα άρσης ακινησίας χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους ενώ όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας το όχημα θα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία.

Παραδείγματα

Ιδιοκτήτης με αυτοκίνητο 2.000 κυβικών εκατοστών που έχει ταξινομηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2020 το συνολικό κόστος των τελών κυκλοφορίας ανέρχεται στα 615 ευρώ. Εάν ο συγκεκριμένος προβεί σε άρση ακινησίας για 4 μήνες θα καταβάλει 205 ευρώ και για 7 μήνες θα πληρώσει 358,75 ευρώ.

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 300 ευρώ που επιθυμεί να άρει την ακινησία του οχήματος του για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών θα πληρώσει τέλη που αντιστοιχούν σε 4/12 δηλαδή 100 ευρώ.

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη 500 ευρώ που θέλει να το θέσει εκ νέου σε κυκλοφορία για διάστημα τριών μηνών θα πρέπει να καταβάλλει 41,6 ευρώ για κάθε μήνα και συνολικά 125 ευρώ

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη 900 ευρώ εάν θελήσει να πάρει πίσω τις πινακίδες για διάστημα 6 μηνών θα πρέπει να πληρώσει 450 ευρώ (75 ευρώ για κάθε ένα μήνα).

Ειδική εφαρμογή

Όσοι θέλουν να προβούν σε ψηφιακή άρση θα πρέπει μέσω της πλατφόρμας MyCAR να πληρώσουν αναλογικά τα τέλη κυκλοφορίας και να κινήσουν για το αυτοκίνητο ή το δίκυκλό τους για διάστημα που θα επιλέξουν.

Πηγή: moneyreview.gr
Exit mobile version