Η Αγγελική Νικολούλη γιόρτασε με την ομάδα του Φως στο Τούνελ πριν πέσει η αυλαία της σεζόν
Η Αγγελική Νικολούλη επισκέφθηκε μαζί με τους συνεργάτες της στο “Φως στο Τούνελ” γνωστό εστιατόριο της Καισαριανής , με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής τηλεοπτικής περιόδου. Η εκπομπή γιορτάζει τα 31 χρόνια παρουσίας στην ελληνική τηλεόραση , συνεχίζοντας την πορεία της στην βραδινή ζώνη. Η δημοσιογράφος αναφέρθηκε στη πολυετή σχέση της γύρω από το αστυνομικό ρεπορτάζ: “Όταν μπήκα στο αστυνομικό ρεπορτάζ , ήξερα ότι θα δω την άλλη πλευρά της…