Το τετ-α-τετ Κουκά – Κακλαμάνη που ξεχώρισε στην ημερίδα της ΚΕΔΕ
Στο περιθώριο της πρόσφατης ημερίδας που διοργάνωσε η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, με βασικό άξονα συζήτησης τη Συνταγματική Αναθεώρηση και την πορεία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μέσα στα νέα δεδομένα, υπήρξαν αρκετές ενδιαφέρουσες παρασκηνιακές επαφές. Ανάμεσα στα στιγμιότυπα που ξεχώρισαν, καταγράφηκε η εκτενής συνομιλία του πρώην δημάρχου Μυκόνου, Κωνσταντίνου Κουκά, με τον πολύπειρο κοινοβουλευτικό και πολιτικό, Νικήτα Κακλαμάνη. Οι δύο άνδρες επέλεξαν να ανταλλάξουν απόψεις σε ένα πιο άμεσο κλίμα, στον…