Η Αγγελική Νικολούλη επισκέφθηκε μαζί με τους συνεργάτες της στο “Φως στο Τούνελ” γνωστό εστιατόριο της Καισαριανής , με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής τηλεοπτικής περιόδου.
Η εκπομπή γιορτάζει τα 31 χρόνια παρουσίας στην ελληνική τηλεόραση , συνεχίζοντας την πορεία της στην βραδινή ζώνη.
Η δημοσιογράφος αναφέρθηκε στη πολυετή σχέση της γύρω από το αστυνομικό ρεπορτάζ:
“Όταν μπήκα στο αστυνομικό ρεπορτάζ , ήξερα ότι θα δω την άλλη πλευρά της ζωής και ήθελα να μπω σε αυτό για να δώσω φως. Το αγαπάω το αστυνομικό ρεπορτάζ.”
Μάλιστα , ισχυρίστηκε πως κατά καιρούς της έχουν γίνει αρκετές προτάσεις για τηλεοπτικά προγράμματα , όμως επέλεξε να μείνει σταθερή στο “Τούνελ” .
“Θα μπούμε στον 32ο χρόνο”
Η Αγγελική Νικολούλη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της επόμενης τηλεοπτικής σεζόν , εξακριβώνοντας τη συνέχεια της εκπομπής.
“Απ ‘ ό,τι βλέπω συνεχίζουμε πάλι. Θα μπούμε στον τριακοστό δεύτερο χρόνο…”
Με την χρόνια να οδεύει προς το τέλος , η ομάδα της εκπομπής απόλαυσε στιγμές χαλάρωσης και γιόρτασε ακόμη μια απαιτητική τηλεοπτική σεζόν.