Πάτρα: 60χρονος βρέθηκε νεκρός σε δωμάτιο ξενοδοχείου
Το Σάββατο 18 Απριλίου, η αστυνομία στην Πάτρα κλήθηκε να διαχειριστεί ένα περιστατικό που αφορά την απώλεια ενός άνδρα 60 ετών. Ο άτυχος άνδρας βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις του μέσα σε δωμάτιο ξενοδοχείου της πόλης, το οποίο χρησιμοποιούσε ως κατάλυμα. Η ανακάλυψη έγινε από το προσωπικό της επιχείρησης, το οποίο ειδοποίησε αμέσως τις αρμόδιες αρχές. Ο 60χρονος άνδρας, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα στέγασης και ανήκε…