Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες παρουσιάστηκαν στον Στρατό Ξηράς
Η έναρξη της θητείας για τη Β’ ΕΣΣΟ 2026 σηματοδοτεί τη μετάβαση των Ενόπλων Δυνάμεων σε μια νέα επιχειρησιακή πραγματικότητα. Το πρωί της Πέμπτης, 4 Ιουνίου, πέρασαν την πύλη του Κέντρου Εκπαίδευσης Νεοσύλλεκτων (ΚΕΝ) στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες που εντάσσονται εθελοντικά στις τάξεις του Στρατού Ξηράς. Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει την έμπρακτη ενεργοποίηση του θεσμού της εθελοντικής στράτευσης γυναικών, διευρύνοντας τις δυνατότητες στελέχωσης και προσφοράς στην εθνική άμυνα της…