Μετρό: Εκκενώθηκε ο συρμός στον σταθμό Ηλιούπολης λόγω καπνών
Αναστάτωση προκλήθηκε το βράδυ της Κυριακής 6 Απριλίου στη Γραμμή 2 του Μετρό, όταν ο σταθμός της Ηλιούπολης γέμισε καπνούς, με αποτέλεσμα την άμεση εκκένωση του συρμού για λόγους ασφαλείας. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τη ΣΤΑΣΥ, η παρουσία καπνού στο σημείο αποδόθηκε σε τεχνική βλάβη, χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί. Η αποβίβαση των επιβατών έγινε σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ασφαλείας, με τον συρμό να σταματά στον σταθμό Άγιος Δημήτριος,…