Κέντρο της Αθήνας: Αποδομήθηκε εγκληματική ομάδα – Έκλεβαν σπίτια ηλικιωμένων παριστάνοντας τους υπαλλήλους της ΔΕΗ
Συνελήφθησαν -2- μέλη της από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Δικογραφία σχηματίστηκε από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αττικής σε βάρος 2 ατόμων ηλικίας 43 και 39 ετών για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα τα μέλη της οποίας διέπρατταν κλοπές από οικίες ηλικιωμένων, προσποιούμενοι τους υπαλλήλους παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και συντηρητών ασανσέρ. Συνελήφθησαν μεσημβρινές ώρες της 18/1/2025 από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης (Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.).…