Ελεύθεροι αφέθηκαν ιδιοκτήτης και υπάλληλοι που είχαν συλληφθεί για τον θάνατο του άστεγου στην Ομόνοια
Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στην Ομόνοια, όπου ένας 57χρονος άστεγος βρέθηκε νεκρός σε πεζοδρόμιο έξω από εστιατόριο. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και δύο υπάλληλοι, οι οποίοι αρχικά συνελήφθησαν, αφέθηκαν τελικά ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς όρους, καθώς ισχυρίστηκαν ότι ο θάνατος του άνδρα ήταν αποτέλεσμα ατυχήματος. Το χρονικό της υπόθεσης Το περιστατικό εκτυλίχθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (24/3), όταν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Περιπολιών Αθηνών ειδοποιήθηκαν για έναν τραυματισμένο άνδρα στην οδό Μάρνης.…