Στο μικροσκόπιο των φορολογικών αρχών έχουν μπει 20 γνωστοί influencers, οι οποίοι μπορεί να χρεώνουν ακόμα και 10 χιλιάδες ευρώ για μια ανάρτηση. Επίσης, στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ μπαίνουν και πρόσωπα που μπορεί να δηλώνουν εισοδήματα από 10 ως 30 χιλιάδες ευρώ, αλλά την ίδια στιγμή μπορεί να έχουν ξοδέψει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες. Όλα αυτά σύμφωνα με όσα δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Όμηρος Τσάπαλος.
Ο κ. Τσάπαλος διευκρίνισε πως έχει δημιουργηθεί ειδική ομάδα κρούσης από την Ανεξάρτητη Αρχή για το ζήτημα των influencers, ενώ εδώ και εδώ περίπου ένα χρόνο «τρέχει» μια μεγάλη επιχείρηση διασταύρωσης στοιχείων από την Υπηρεσία, βάσει της οποίας έχουν ελεγχθεί 3,8 εκατομμύρια ΑΦΜ και έχουν κληθεί για εξηγήσεις περίπου 800 άτομα.
Ο φορολογικός έλεγχος της ΑΑΔΕ για αυτές τις περιπτώσεις είναι σε πλήρη εξέλιξη.