Λουκέτο μπαίνει στο εργοστάσιο της “Γιούλα” στο Αιγάλεω
Κατεβάζει ρολά το εργοστάσιο της εταιρείας Γιούλα στο Αιγάλεω, όπως καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΓΣΕΕ. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ΓΣΕΕ σήμερα ανακοινώθηκε αιφνιδίως στους εργαζομένους ότι η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να βάλει λουκέτο στην επιχείρηση. “Μάλιστα, για να προχωρήσει γρήγορα στην εκκαθάριση πρότεινε στους εργαζόμενους τη διπλάσια αποζημίωση από τη νόμιμη, ώστε να υπογράψουν οικειοθελείς αποχωρήσεις, μένοντας όμως εκτός ταμείου ανεργίας” τονίζει η ΓΣΕΕ η οποία ζητά την άμεση παρέμβαση των…