Η Ολλανδία απαγορεύει τα κινητά τηλέφωνα στη διάρκεια του μαθήματος ακόμη και στα δημοτικά σχολεία
Από την περασμένη Δευτέρα η Ολλανδία απαγορεύει τα κινητά τηλέφωνα στη διάρκεια του μαθήματος ακόμη και στα δημοτικά σχολεία. Παρόμοιο μέτρο ίσχυε μέχρι σήμερα μόνο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας στη Χάγη, ο λόγος για την απαγόρευση είναι ότι τα κινητά αποσπούν την προσοχή των μαθητών και περιορίζουν την ικανότητά τους να συγκεντρωθούν στη διδακτέα ύλη. Εξαιρέσεις προβλέπονται μόνο όταν το ίδιο το κινητό αποτελεί αντικείμενο…