Αγία Παρασκευή: 15χρονη στο νοσοκομείο από αλκοόλ – Διπλή σύλληψη για την υπόθεση
Μία 15χρονη μαθήτρια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» με συμπτώματα οξείας μέθης. Το περιστατικό συνέβη στην Αγία Παρασκευή, όπου η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ μαζί με δύο φίλες της σε πλατεία της περιοχής. Η έρευνα της Ελληνικής Αστυνομίας οδήγησε άμεσα στον εντοπισμό και τη σύλληψη ενός 29χρονου, υπεύθυνου ενός μίνι μάρκετ. Σύμφωνα με τις αρχές, ο 29χρονος πούλησε αλκοολούχα ποτά και προϊόντα καπνού στην 15χρονη, παραβιάζοντας τη σχετική νομοθεσία. Παράλληλα,…