Ολοκληρώθηκε η σύσκεψη με τους σεισμολόγους στο Μαξίμου
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγα λεπτά η κυβερνητική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου σχετικά με την έντονη σεισμική δραστηριότητα που καταγράφεται στις περιοχές της Σαντορίνης και της Αμοργού. Στη συνάντηση, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, συμμετείχαν ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Δημήτρης Χούπης, ο σεισμολόγος Θανάσης Γκανάς από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο και ο καθηγητής Φυσικών Καταστροφών Κώστας Συνολάκης. Μέσω τηλεδιάσκεψης, παρενέβησαν από τη Σαντορίνη οι διακεκριμένοι…