Σύλληψη στη Θεσσαλονίκη: Εισήγαγε ναρκωτικά μέσω ταχυδρομείου από ΗΠΑ και Καναδά
Στη Θεσσαλονίκη, οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ατόμου που κατηγορείται για εισαγωγή και διακίνηση ναρκωτικών μέσω ταχυδρομικών δεμάτων από τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης, 19 Φεβρουαρίου 2025, από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος. Ο συλληφθείς φέρεται να είναι μέλος διεθνικής εγκληματικής ομάδας, η οποία δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και διακίνηση ακατέργαστης κάνναβης στη χώρα μας μέσω ταχυδρομικών…