Ασπρόπυργος: «Σούπερ μάρκετ» ναρκωτικών σε σχολείο – 23χρονος ντίλερ στα χέρια της ΟΠΚΕ, τρεις ακόμη συλλήψεις
Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Τετάρτης (28/5/2025) στον Ασπρόπυργο, όταν αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) έβαλαν τέλος στη δράση ενός 23χρονου που φέρεται να διακινούσε ναρκωτικά μέσα σε προαύλιο σχολικού συγκροτήματος. Μαζί του συνελήφθησαν άλλα τρία άτομα, μεταξύ των οποίων και ένας 15χρονος που έφερε μαχαίρι. Όλα ξεκίνησαν όταν οι αστυνομικοί της Ο.Π.Κ.Ε., κατά τη διάρκεια περιπολίας, εντόπισαν έξω από σχολείο έναν 24χρονο μέσα σε σταθμευμένο όχημα.…