Mετά τον σάλο που προκάλεσε η γυμνή εμφάνιση της συζύγου του, Μπιάνκα Σενσόρι στα βραβεία Grammy του 2025, ο Κάνιε Γουέστ έκανε το πρώτο του σχόλιο.
Το βράδυ της περασμένης Κυριακής στο Λος Άντζελες, το ζευγάρι προκάλεσε έντονες αντιδράσεις καταφτάνοντας στο κόκκινο χαλί με την 30χρονη να βγάζει τη μαύρη γούνα που φορούσε, αποκαλύπτοντας το γυμνό σώμα της, να προκαλεί αντιδράσεις.
Πιο συγκεκριμένα, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου, ο 47χρονος ράπερ υπερασπίστηκε τη σύζυγό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύοντας στο X (πρώην Twitter) μία αποκαλυπτική φωτογραφία από την εμφάνισή τους στα Grammy, γράφοντας μεταξύ άλλων τη φράση, «η πρώτη εμφάνιση της συζύγου μου στο κόκκινο χαλί άνοιξε έναν ολοκαίνουριο κόσμο». Ο Γουέστ επαίνεσε τη σύζυγό του, χαρακτηρίζοντάς την έξυπνη, ταλαντούχα, γενναία και ελκυστική. Στην ανάρτησή του ευχαρίστησε τα μέσα ενημέρωσης για την αναγνώριση, με ιδιαίτερη μνεία στην American Vogue, που παρουσίασε τη σύζυγό του με θετικό τρόπο. Τέλος, απάντησε σε σχόλια για το πώς θα ένιωθε η μητέρα του, αποκαλώντας τους επικριτές «σκουπίδια».
Ο ράπερ έγραψε στη δημοσίευσή του: «Η πρώτη εμφάνιση της συζύγου μου στο κόκκινο χαλί άνοιξε έναν ολοκαίνουργιο κόσμο. Συνεχίζω να κοιτάζω αυτή τη φωτογραφία, όπως ακριβώς την κοιτούσα με θαυμασμό εκείνο το βράδυ, σκεπτόμενος: “Ουάου, είμαι τόσο τυχερός που έχω μια σύζυγο τόσο έξυπνη, ταλαντούχα, γενναία και ελκυστική”. Διέκοψε τα γυρίσματα της πρώτης της ταινίας για να δημιουργήσει μια ταινία στην πραγματική ζωή. Φτιάξαμε αυτό το “αόρατο” φόρεμα έξι φορές. Και, σαν μαγεία… εξαφανιστήκαμε». Στη συνέχεια, ο Κάνιε Γουέστ πρόσθεσε: «Ευχαριστώ όλα τα μέσα που μας αναγνώρισαν και μας επέστρεψαν την ενέργεια, στην οποία επενδύσαμε, αλλά πρέπει να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στην ομάδα της “American Vogue” που έγραψε ένα άρθρο το οποίο τοποθετεί τη σύζυγό μου σε ένα ισχυρό, θετικό πλαίσιο και αναγνωρίζει τη δύναμη που της αξίζει. Μερικοί με ρώτησαν: “Πώς θα ένιωθε η μητέρα σου;”. Δεν ξέρετε τη μάνα μου, σκουπίδια».
Ο Κάνιε Γουέστ μετά τη ανάρτησή του, δημοσίευσε και άλλα στιγμιότυπα στο Χ της Μπιάνκα Σενσόρι από τη γυμνή εμφάνιση της στα Grammy. Από την άλλη πλευρά, ειδικοί στη γλώσσα του σώματος υποστήριξαν ότι η Σενσόρι δεν φάνηκε να απολαμβάνει τα όσα συνέβησαν το βράδυ της Κυριακής. Σύμφωνα με την ειδικό στη γλώσσα του σώματος Τζούντι Τζέιμς που ανέλυσε το βίντεο της Σενσόρι, αν και αρχικά η σύζυγος του διάσημου ράπερ φαινόταν σίγουρη για την εμφάνισή της, η αυτοπεποίθησή της σύντομα έδωσε τη θέση της στον φόβο, μόλις αποκάλυψε το διάφανο φόρεμά της.
Όπως ανέφερε η ειδικός στην Daily Mail, η Σενσόρι κοίταξε τον σύζυγό της λίγο πριν αφαιρέσει το παλτό της, μια κίνηση που έδειξε στιγμιαία νευρικότητα. «Φάνηκε ότι “παραβίασε” τον κανόνα της πόζας της γελώντας σε κάποια στιγμή, κάτι που πρόδιδε τη νευρικότητά της», δήλωσε η Τζέιμς, προσθέτοντας ότι μετά την αποκάλυψη της εμφάνισής της, το πρόσωπό της έδειχνε πως προσπαθούσε να καταπνίξει τον φόβο. Η στάση του σώματός της επίσης φανέρωνε άγχος της τελευταίας στιγμής, καθώς σταύρωσε τα πόδια της και τοποθέτησε τα χέρια της στους γοφούς με ασυνήθιστα αμήχανο τρόπο.
Κινδυνεύει να «ναυαγήσει» συμφωνία του Κάνιε Γουέστ αξίας 16 εκατ. λιρών μετά τον σάλο
Την ίδια στιγμή που ο Κάνιε Γουέστ εκθειάζει δημόσια τη Μπιάνκα Σενσόρι, κινδυνεύει να «ναυαγήσει» συμφωνία του αξίας 16 εκατ. λιρών. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ιάπωνες επενδυτές του βρήκαν το περιστατικό «απαράδεκτο» και εξετάζουν να αποσύρουν την οικονομική τους στήριξη. Ο ράπερ και η 30χρονη περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στο Τόκιο, όπου ο πρώτος είχε προγραμματισμένες δύο μεγάλες συναυλίες στο Tokyo Dome τον Μάιο, με έσοδα που υπολογίζονταν στα 20 εκατ. δολάρια.
Ωστόσο, ένας ανώνυμος πληροφοριοδότης ανέφερε στη «Daily Mail» πως οι Ιάπωνες χρηματοδότες του Γουέστ είναι έτοιμοι να αποσυρθούν από τη συμφωνία, καθώς η εμφάνιση της συζύγου του στο κόκκινο χαλί προκάλεσε αποτροπιασμό στη χώρα. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Ιαπωνία βιώνει αυτή την στιγμή μια «πολιτιστική αφύπνιση» και πολλοί θεωρούν πως ο ράπερ ασκεί πίεση ή έλεγχο στη Σενσόρι οδηγώντας την σε τέτοιες προκλητικές εμφανίσεις.
«Αυτό που έκανε θεωρείται μια μορφή εξαναγκαστικού ελέγχου, κάτι εντελώς απαράδεκτο», δήλωσε η πηγή, προσθέτοντας: «Οι Ιάπωνες επενδυτές που χρηματοδοτούν τις συναυλίες είναι εξαιρετικά αναστατωμένοι από αυτό το περιστατικό. Είναι πολύ πιθανό να αποσύρουν τη χρηματοδότηση». Η ίδια πηγή κατέληξε: «Υποτίμησε εντελώς τα όρια της ιαπωνικής κοινωνίας σε τέτοιες συμπεριφορές. Δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτος. Αυτό θα είναι μεγάλο πλήγμα για εκείνον, καθώς ζει στην Ιαπωνία σχεδόν μόνιμα εδώ και έναν χρόνο, και μάλλον δεν περίμενε αυτή την αντίδραση».