Σε ηλικία 74 ετών, έφυγε από τη ζωή ο Μανούσος Μανουσάκης, ο σκηνοθέτης που υπήρξε συνώνυμο των μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών και σημαντική προσωπικότητα του ελληνικού κινηματογράφου και τηλεόρασης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο σκηνοθέτης νοσηλευόταν τις τελευταίες μέρες στο Νοσοκομείο Υγεία λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας.
Ο Μανούσος Μανουσάκης γεννήθηκε το 1950 στην Αθήνα και σπούδασε σκηνοθεσία στη Σχολή Κινηματογράφου του Λονδίνου (London Film School). Επιστρέφοντας στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1970, έκανε τα πρώτα του βήματα στον κινηματογράφο, σκηνοθετώντας και παραγωγώντας την ταινία Βαρθολομαίος το 1973. Παρά την απαγόρευσή της από τη χούντα, η ταινία κέρδισε ειδική μνεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Σαν Ρέμο και προβλήθηκε σε κινηματογράφο της Θεσσαλονίκης.
Στην καριέρα του, ο Μανουσάκης υπήρξε υπεύθυνος για πολλές αξιόλογες παραγωγές, όπως τις ταινίες Άρχοντες (1978), Η Σκιάχτρα (1985), ενώ παράλληλα συμμετείχε και ως ηθοποιός σε άλλες παραγωγές όπως το Σουβλίστε τους! και Το τραγούδι της επιστροφής. Στα μέσα της δεκαετίας του 1980, ξεκίνησε να σκηνοθετεί τηλεοπτικές σειρές, με τις οποίες καθιερώθηκε στην ελληνική τηλεοπτική σκηνή. Οι σειρές Καλλικαντζαροδουλειές (1985-1986), Μικρογραφίες (1986-1987) και Τα καλύτερά τους χρόνια (1989) τον ανέδειξαν σε έναν από τους πιο επιτυχημένους σκηνοθέτες της εποχής.
Η συνεισφορά του Μανούσου Μανουσάκη στην ελληνική τηλεόραση συνεχίστηκε καθ’ όλη τη δεκαετία του 1990, με δραματικές σειρές που επικεντρώνονταν σε απαγορευμένους έρωτες. Ορισμένες από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες σειρές που σκηνοθέτησε περιλαμβάνουν Ψίθυροι Καρδιάς, Άγγιγμα Ψυχής, Μη Μου Λες Αντίο, και Η Αγάπη Ήρθε Από Μακριά, οι οποίες θεωρούνται σταθμοί στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης.
Στον κινηματογράφο, ο Μανούσος Μανουσάκης σκηνοθέτησε επίσης τις ταινίες Παραλάβατε Διορισμόν (1996), Κόκκινος Δράκος (1998) και Ουζερί Τσιτσάνης (2015), εδραιώνοντας τη θέση του ως μια από τις σημαντικότερες φιγούρες της ελληνικής κινηματογραφικής και τηλεοπτικής παραγωγής.
Η απώλεια του Μανούσου Μανουσάκη αφήνει κενό στον κόσμο της ελληνικής τέχνης και ψυχαγωγίας, καθώς υπήρξε ένας από τους πιο παραγωγικούς και επιτυχημένους σκηνοθέτες των τελευταίων δεκαετιών.