Το απόγευμα της Δευτέρας σήμανε συναγερμός στις αστυνομικές δυνάμεις, όταν ένα συνηθισμένο σήμα ελέγχου εξελίχθηκε σε καταδίωξη μεγάλων αποστάσεων. Οι αρχές στα Μέγαρα επιχείρησαν να σταματήσουν για τον τυπικό έλεγχο μία μοτοσικλέτα, καθώς διαπιστώθηκε πως κινούνταν στο οδικό δίκτυο χωρίς να διαθέτει τις νόμιμες πινακίδες κυκλοφορίας. Στο όχημα επέβαιναν δύο άτομα, ένας άνδρας και μία γυναίκα, οι οποίοι αποφάσισαν να μην υπακούσουν στις υποδείξεις των ενστόλων και αντί να ελαττώσουν ταχύτητα, πάτησαν γκάζι προσπαθώντας να διαφύγουν τη σύλληψη.
Άμεσα δόθηκε η εντολή να ακολουθηθεί το δίκυκλο, δίνοντας το έναυσμα για μια ριψοκίνδυνη διαδρομή πολλών χιλιομέτρων. Ο οδηγός της μοτοσικλέτας μπήκε στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, αναπτύσσοντας ταχύτητα, με τα περιπολικά να ακολουθούν την πορεία του σε απόσταση αναπνοής. Η καταδίωξη συνεχίστηκε στους δρόμους της Αττικής, περνώντας στη συνέχεια από τη Λεωφόρο Σχιστού, κατευθυνόμενη προς τα δυτικά προάστια του Πειραιά. Οι ελιγμοί ανάμεσα στα άλλα οχήματα διατήρησαν την ένταση στα ύψη σε όλο το μήκος της διαδρομής.
Η ανεξέλεγκτη πορεία του δικύκλου σταμάτησε απότομα στα στενά του Κερατσινίου. Ειδικότερα, στη συμβολή των οδών Σαλαμίνος και Σικελιανού, ο οδηγός της μηχανής έχασε τον έλεγχο υπό την πίεση των περιπολικών που τον ακολουθούσαν. Το δίκυκλο καρφώθηκε πάνω σε ένα σχολικό όχημα που βρισκόταν στο σημείο. Από τη σφοδρότητα της πρόσκρουσης το όχημα των δύο υπόπτων υπέστη ζημιές και ακινητοποιήθηκε αμέσως.
Οι αστυνομικοί που κατέφθασαν δευτερόλεπτα αργότερα επενέβησαν ακαριαία και με ασφάλεια. Πέρασαν χειροπέδες στους δύο αναβάτες, τερματίζοντας οριστικά την απόπειρα διαφυγής τους. Η κατάληξη της διαδρομής δεν επιφύλασσε τα χειρότερα, καθώς από την πρόσκρουση στο σχολικό όχημα δεν προέκυψε κανένας τραυματισμός, ούτε για τους επιβαίνοντες στη μοτοσικλέτα αλλά ούτε και για τους παρευρισκόμενους στο σημείο. Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα ώστε να ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες.