Αθήνα: Αστυνομικός εκτός υπηρεσίας έπιασε ληστή στο Μετρό – Άρπαξαν 635 ευρώ με τη μέθοδο του αντιπερισπασμού
Σκηνές βγαλμένες από ταινία δράσης εκτυλίχθηκαν στο Μετρό της Αθήνας, όταν ένας αστυνομικός εκτός υπηρεσίας κατάφερε να αποτρέψει ληστεία και να συλλάβει τον έναν από τους δύο δράστες. Το περιστατικό σημειώθηκε μέσα σε συρμό, στον σταθμό «Μέγαρο Μουσικής», με τους ληστές να χρησιμοποιούν τη μέθοδο του αντιπερισπασμού για να αποσπάσουν 635 ευρώ από έναν επιβάτη. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο συνεργός του 33χρονου συλληφθέντα, ο οποίος αναζητείται, προσποιήθηκε ότι αισθάνεται…