Κιλκίς: Συνελήφθησαν για διάρρηξη καταστήματος – Έσπασαν τη γυάλινη είσοδο και άρπαξαν 3.500 ευρώ
Συνελήφθησαν δύο άτομα στο Κιλκίς για διάρρηξη καταστήματος και κλοπή. ‘Aνδρες της ΕΛΑΣ εντόπισαν τους δύο δράστες λίγες ώρες αργότερα στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, τα ξημερώματα της Παρασκευής (10/1), με τη βοήθεια συνεργού τους, έσπασαν τη γυάλινη είσοδο του καταστήματος και αφαίρεσαν ταμειακή μηχανή που περιείχε – σύμφωνα με δήλωση του ιδιοκτήτη- το χρηματικό ποσό των 3.500 ευρώ, καθώς επίσης και διάφορα καπνικά προϊόντα συνολικής αξίας περίπου 497 ευρώ. Μετά από συντονισμένες ενέργειες…