Γιατρός δημόσιου νοσοκομείου συνελήφθη για δωροληψία – Ζήτησε 300 ευρώ από ασθενή
Είχε απασχολήσει ξανά τις αρχές για το ίδιο αδίκημα Ένας γιατρός δημόσιου νοσοκομείου στη Βόρεια Ελλάδα συνελήφθη την Τρίτη 1 Απριλίου 2025 από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς φέρεται να απαίτησε 300 ευρώαπό ασθενή για την κάλυψη – όπως ισχυρίστηκε – του κόστους αναλώσιμων υλικών για ιατρική πράξη. Η υπόθεση ήρθε στο φως ύστερα από καταγγελία, που κινητοποίησε τις αρχές. Σε επιχείρηση που ακολούθησε, ο γιατρός συνελήφθη επ’ αυτοφώρω τη στιγμή που παραλάμβανε το προσημειωμένο χρηματικό ποσό. Σύμφωνα…