Στα δίχτυα της ΕΛ.ΑΣ. δύο άνδρες για διακίνηση κοκαΐνης
Στα δίχτυα της ΕΛ.ΑΣ. δύο άνδρες για διακίνηση κοκαΐνης, έπεσαν το μεσημέρι της Παρασκευής 25 Απριλίου 2025, στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, μετά από συντονισμένη επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος. Η επιχείρηση στηρίχθηκε σε στοχευμένη αξιολόγηση πληροφοριών που αφορούσαν τη δράση ενός 29χρονου, ο οποίος φέρεται να είχε ενεργό ρόλο στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στην Αττική. Μέσα από ενδελεχή αστυνομική έρευνα και τη δημιουργία εγκληματικού…