Μεσολόγγι: Αυτοκτόνησε αστυνομικός με το υπηρεσιακό του όπλο
Σήμερα το πρωί της Τρίτης 17/6/2025 στο Μεσολόγγι, αστυνομικός έβαλε τέλος στη ζωή του με το υπηρεσιακό του όπλο. Σύμφωνα με το tempo24, ο 48χρονος ένστολος έφυγε από το σπίτι του για να πάει στην υπηρεσία του, όμως όπως φαίνεται μετέβη σε χωράφι όπου με το υπηρεσιακό του όπλο αυτοκτόνησε. Ο άτυχος 48χρονος αστυνομικός ήταν πατέρας δύο παιδιών. Οι έρευνες της αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη.