Μια καλοστημένη απόπειρα εξαπάτησης με το γνωστό πρόσχημα της βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης εξελίχθηκε σε άγρια καταδίωξη το απόγευμα της Τετάρτης στα νότια προάστια της Αττικής. Άγνωστοι δράστες προσέγγισαν τηλεφωνικά μια κατοικία στην οδό Αίθρας, προσποιούμενοι τους τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ. Στόχος τους ήταν να πείσουν τον ιδιοκτήτη να συγκεντρώσει πολύτιμα αντικείμενα, συγκεκριμένα νομίσματα και κοσμήματα, και να τα τοποθετήσει σε μια τσάντα έξω από την πόρτα του, προκειμένου να τα “προστατεύσει”.
Η άμεση αντίδραση του πολίτη, ο οποίος δεν πείστηκε από τα λεγόμενά τους, απέτρεψε την κλοπή. Ο ιδιοκτήτης κάλεσε την Άμεση Δράση, σημαίνοντας συναγερμό στις τοπικές αστυνομικές δυνάμεις. Άνδρες της Ασφάλειας κινητοποιήθηκαν ταχύτατα και άρχισαν να σαρώνουν την ευρύτερη περιοχή. Λίγο αργότερα, το όχημα των υπόπτων εντοπίστηκε να κινείται στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου.
Όταν οι επιβάτες του ΙΧ αντελήφθησαν την παρουσία της Αστυνομίας, ανέπτυξαν ταχύτητα προσπαθώντας να αποφύγουν τον έλεγχο. Ακολούθησε έντονη καταδίωξη στην παραλιακή λεωφόρο. Η προσπάθεια διαφυγής τους έλαβε απότομο τέλος στο ύψος γνωστού φούρνου της Βάρκιζας. Στην προσπάθειά τους να ελιχθούν ανάμεσα στην κίνηση, οι δράστες έχασαν τον έλεγχο και προσέκρουσαν διαδοχικά σε τρία κινούμενα αυτοκίνητα ανυποψίαστων οδηγών.
Σύμφωνα με μαρτυρία ενός από τους εμπλεκόμενους οδηγούς στο Orange Press Agency, αμέσως μετά την πολλαπλή σύγκρουση, οι δύο επιβαίνοντες εγκατέλειψαν το όχημά τους. Εκμεταλλευόμενοι τη σύγχυση που προκλήθηκε, κινήθηκαν τρέχοντας προς την τοπική πλαζ και εξαφανίστηκαν. Κατά την έρευνα που ακολούθησε στο εγκαταλελειμμένο ΙΧ, οι αστυνομικοί εντόπισαν διάσπαρτα χαρτονομίσματα, ενώ οι έρευνες για την ταυτοποίηση και τη σύλληψή τους παραμένουν σε πλήρη εξέλιξη.