Πλήγμα στα δίκτυα διακίνησης ναρκωτικών κατάφερε η Ελληνική Αστυνομία, αποδομώντας ομάδα που δρούσε ενεργά στην Αττική. Μετά από συντονισμένες ενέργειες του Τμήματος Άμεσης Επέμβασης Ναρκωτικών, οργανώθηκαν ταυτόχρονες έρευνες σε δύο περιοχές.
Οι αστυνομικοί συνέλαβαν το απόγευμα της 23ης Ιουνίου 2026 έναν 38χρονο και έναν 45χρονο. Η προανάκριση φανέρωσε τη σαφή κατανομή ρόλων της οργάνωσης. Ο 38χρονος είχε τα ηνία, ελέγχοντας πλήρως την αλυσίδα τροφοδοσίας. Οι αρμοδιότητές του ξεκινούσαν από την εξασφάλιση των ουσιών από βασικό προμηθευτή και εκτείνονταν στη διοχέτευσή τους, καθώς και στην τελική είσπραξη των παράνομων εσόδων.
Κατά τη διάρκεια των ερευνών στα σπίτια τους, οι Αρχές προχώρησαν στην κατάσχεση πειστηρίων που επιβεβαίωσαν τη δράση τους. Συγκεκριμένα βρέθηκαν:
-222,5 γραμμάρια κατεργασμένης κάνναβης
-3 ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας
-Μικροποσότητα κοκαΐνης
-7.470 ευρώ
Κατασχέθηκε επίσης ένα δίκυκλο, το οποίο αποτελούσε το βασικό μέσο μετακίνησης για την εκτέλεση των παραδόσεων. Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για σύσταση συμμορίας και παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών. Η διαδικασία περνά πλέον στη Δικαιοσύνη, καθώς οι δύο άνδρες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική αρχή για τα περαιτέρω.