Black Friday: Στην τελική ευθεία μπαίνει η αγορά, για την «μάχη» των προσφορών

Black Friday: Στην τελική ευθεία μπαίνει η αγορά, για την «μάχη» των προσφορών Black Friday: Στην τελική ευθεία μπαίνει η αγορά, για την «μάχη» των προσφορών

Εβδομάδα προσφορών και εκπτώσεων. Πολλές εταιρείες και εμπορικά καταστήματα έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες τη διαφήμιση της Black Friday, η οποία φέτος θα είναι την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, αλλά και της Cyber Monday, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.

Οι περισσότερες εκπτώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν ακόμη και μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, και εκτός απροόπτου θα συνεχιστούν και την επόμενη εβδομάδα, καθώς τη Δευτέρα μετά τη Black Friday, στις 27 Νοεμβρίου, είναι και η Cyber Monday.

Όλα όσα πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές:  

– Ότι διατίθενται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του καταστήματος πλήρη ταυτοποιητικά στοιχεία: Εταιρική επωνυμία, έδρα, ταχυδρομική και ηλεκτρονική (email) διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας (που θα πρέπει να είναι σταθερά και όχι κινητά), αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ (τον οποίο οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι, ανατρέχοντας στον σύνδεσμο: www.businessregistry.gr/publicity/index).

– Ότι παρέχεται ποικιλία εναλλακτικών τρόπων πληρωμής, συμπεριλαμβανόμενης της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων, και όχι μόνο η αντικαταβολή ή η τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό. Ειδικά η τραπεζική κατάθεση, εάν εμφανίζεται ως αποκλειστικός τρόπος πληρωμής και εάν, ταυτόχρονα, απαιτείται από τον έμπορο η προεξόφληση όλου του ποσού της αγοράς, θα πρέπει να προβληματίζει ιδιαιτέρως τους καταναλωτές και να τους καθιστά εξαιρετικά διστακτικούς.

– Ότι παρέχεται η δυνατότητα της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, καθώς και, σε ευδιάκριτο σημείο της ιστοσελίδας του εμπόρου, το link προς τη σχετική Ηλεκτρονική Πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο οι καταναλωτές θα πρέπει να ελέγχουν από πριν ότι είναι ενεργό και ότι παραπέμπει στη σωστή υπερσύνδεση.

– Ότι δεν εντοπίζεται μεγάλος αριθμός ορθογραφικών και γραμματικών-συντακτικών λαθών σε σημαντικά κείμενα της ιστοσελίδας του εμπόρου (πχ στις περιγραφές των προϊόντων, στους όρους χρήσης ή στην πολιτική προσωπικών δεδομένων), τα οποία είναι ένδειξη προχειρότητας, αλλά και δόλιων προθέσεων και θα πρέπει, συνεπώς, να αποτρέπουν τους καταναλωτές από την πραγματοποίηση μιας συναλλαγής, που ίσως εκ των υστέρων αποβεί επιζήμια.

 

 

Ακολουθήστε το newstok.gr στο Google News για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο