Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιλεγμένα

2023: Οι Έλληνες ξόδεψαν από 50 έως 100 ευρώ τον μήνα για online αγορές

Ξόδεψαν από 50 έως 100 ευρώ, κάθε μήνα, σε ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων μόδας οι Έλληνες καταναλωτές το 2023. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search), από το GLAMI, το 65% των 4,246 ερωτηθέντων, επέλεξε τις online αγορές σε σχέση τα φυσικά καταστήματα φέτος.

Σημαντική αλλαγή παρατηρήθηκε στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων e-shoppers κατά τη διάρκεια του 2023, συγκριτικά με το 2022, στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνας του GLAMI. Η κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, παρουσιάζει τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις 4,246 Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο, σχετικά με τις online αγορές τους.

Το μεγαλύτερο ποσοστό (46.8%) των συμμετεχόντων επέλεξε να διαθέσει 50-€100€ μηνιαίως σε ηλεκτρονικές αγορές μόδας το 2023. Συγκεκριμένα, το 65.9% δαπάνησε λιγότερα χρήματα σε ρούχα και παπούτσια σε σχέση με το 2022, αφού η πλειοψηφία (45.5%) θεώρησε πως οι τιμές αυξήθηκαν κατά πολύ.

Οι χαμηλότερες τιμές στο διαδίκτυο ήταν βασικό κίνητρο ώστε το 69.8% των Ελλήνων e-shoppers να εξακολουθήσει να επιλέγει τις διαδικτυακές αγορές από τα φυσικά καταστήματα, μία συμπεριφορά που ισχύει σε ακόμη 8 ευρωπαϊκές χώρες όπου δραστηριοποιείται το GLAMI και συμμετείχαν στην έρευνα – Τσεχία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ιταλία, Κροατία και Σλοβενία.

*H διαδικτυακή έρευνα μόδας Fashion (Re)search πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της αξιολόγησης Year in Review από το GLAMI, τo χρονικό διάστημα 5-16 Ιανουαρίου 2024, σε 9 ευρωπαϊκές χώρες με 31,658 συμμετέχοντες συνολικά.
Πώς αντιλαμβάνονται τις τιμές οι Έλληνες καταναλωτές

Ιδιαίτερη αύξηση τιμών στα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ παρατήρησαν οι Έλληνες καταναλωτές το 2023. Συγκεκριμένα το 45.5% απάντησε πως οι λιανικές τιμές στον χώρο της μόδας αυξήθηκαν κατά πολύ – μόνο το 9.2% των ερωτηθέντων στο πλαίσιο της έρευνας μόδας Fashion (Re)search του GLAMI θεωρεί πως παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο – με το 34,8% των Ελλήνων e-shoppers να επενδύσει λιγότερο σε premium ή ανώτερης ποιότητας προϊόντα.
Hey, big spenders – ή και όχι

Ο ορισμός ενός αυστηρού budget ήταν κυρίαρχη τάση στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων για το 2023 όσον αφορά στα προϊόντα μόδας, όπως προκύπτει από την πιο πρόσφατη έρευνα μόδας Fashion (Re)search του GLAMI. Το 46.8% των Ελλήνων δαπάνησε 50-100€ μηνιαίως, το 19.3% μεταξύ 100€-200€ και μόνο ένα 5,3% μπόρεσε να ξοδέψει 200-300€ τον μήνα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως ένα ποσοστό της τάξης του 18.7% διέθεσε λιγότερα από 50€ τον μήνα σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Οι ίδιες αγοραστικές συνήθειες επικράτησαν και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές που δραστηριοποιείται το GLAMI με εξαίρεση τη Βουλγαρία όπου το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων (30.3%) στο πλαίσιο της έρευνας του GLAMI απάντησε πως διέθεσε 100-200€ τον μήνα για αγορές μόδας.

Μείωση εξόδων και εξοικονόμηση budget

Πώς κατάφεραν οι Έλληνες καταναλωτές να κρατήσουν χαμηλά τον προϋπολογισμό για ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ το 2023; Κάνοντας σημαντικά λιγότερες αγορές, επιλέγοντας μόνο τα «απαραίτητα» (56.5%) ή αγοράζοντας μόνο προϊόντα σε έκπτωση (41.1%). Ένα μικρότερο ποσοστό 20.7% επέλεξε να αγοράσει λιγότερο premium ή ακόμη και second hand προϊόντα (4.6%).

Advertisement. Scroll to continue reading.

Άνεση και προϋπολογισμός είναι το «κλειδί»

Στη σχετική ερώτηση της έρευνας μόδας Fashion (Re)search του GLAMI, το 69.8% των Ελλήνων που επιλέγουν τις διαδικτυακές αγορές μόδας κατέδειξε ως βασικό παράγοντα τις χαμηλές τιμές που προσφέρονται από τα e-shops. Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί και το γεγονός ότι εξοικονομούν χρόνο εφόσον δεν χρειάζεται να μετακινηθούν (60.7%) καθώς και η προσφορά περισσότερων διαθέσιμων επιλογών όσον αφορά στα brands και τις τάσεις που μπορούν να ανακαλύψουν online (53.3%).

H δυνατότητα σύγκρισης των τιμών και των διαδικτυακών προσφορών αποτελεί επίσης κίνητρο για το 45.2% των Ελλήνων που επιλέγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο όπως και οι εκπτωτικοί κωδικοί (promo codes) που πολύ συχνά προσφέρουν τα e-shops (30.6%). Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως οι online διαφημίσεις φαίνεται να επηρεάζουν μόνο ο 5.9% των Ελλήνων e-shoppers.

Μέσα από το www.fashion-research.gr θα ανακαλύψετε μία ολοκληρωμένη καταγραφή της αγοράς της online μόδας, με πλούσιο και αναλυτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με οτιδήποτε σχετίζεται με τις διαδικτυακές αγορές.

ΠΗΓΗ: NEWSIT.GR


Δείτε επίσης

Σεισμός

Επιλεγμένα

Σεισμός μεγέθους 3,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε το πρωί της Κυριακής στη θαλάσσια περιοχής ανοιχτά της Μεθώνης, σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού...

Θρίλερ: Νταντά άφησε 11 μηνών βρέφος σε αυτοκίνητο και πέθανε Θρίλερ: Νταντά άφησε 11 μηνών βρέφος σε αυτοκίνητο και πέθανε

Διεθνή

Μια 40χρονη γυναίκα από τη Βιρτζίνια των ΗΠΑ κατηγορείται για φόνο επειδή άφησε ένα παιδί 11 μηνών και έναν σκύλο σε ένα αυτοκίνητο, μέσα...

Επεισόδια έξω από τη Γεωπονική Σχολή στην Αθήνα Επεισόδια έξω από τη Γεωπονική Σχολή στην Αθήνα

Κοινωνία

Επεισόδια σημειώθηκαν λίγη ώρα μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου (24/2) στη Λεωφόρο Αθηνών στο ύψος της Γεωπονικής Σχολής. Σύμφωνα με το Mega, γύρω στη...

Διεθνή

Ο Πύργος του Άιφελ, ο οποίος παρέμεινε κλειστός για πέντε ημέρες λόγω απεργίας, θα ανοίξει ξανά αύριο Κυριακή έπειτα από συμφωνία μεταξύ των συνδικάτων και...

Πολιτική

  Η κυβερνητική μεταρρύθμιση στον ποινικό κώδικα και το δικαστικό χάρτη της χώρας ήταν το θέμα ομιλίας του υπουργού Επικρατείας Μάκη Βορίδη στο Επαγγελματικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο...

Πολιτική

Την υποψηφιότητά της για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ανακοίνωσε επισήμως από το βήμα του 4ου Συνεδρίου η Όλγα Γεροβασίλη. Xρειαζόμαστε σοβαρότητα και αξιοπιστία, δεν...

Facebook

Advertisement