Στην Ολομέλεια της Βουλής παραπέμπεται η απόφαση για την άρση ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου, με την Επιτροπή Δεοντολογίας να γνωμοδοτεί θετικά, εν μέσω ενός ιδιαιτέρως τεταμένου κλίματος. Η απόφαση ελήφθη με τις θετικές ψήφους της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ. Αντίθετα, ο ΣΥΡΙΖΑ και η Ελληνική Λύση τοποθετήθηκαν με «παρών», τη στιγμή που ΚΚΕ, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν την εισήγηση, θεωρώντας, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος, ότι οι πράξεις της εντάσσονται στην ευρύτερη κοινοβουλευτική δράση της.
Το επίκεντρο της υπόθεσης αφορά τρεις διαφορετικές δικογραφίες για περιστατικά που έλαβαν χώρα στη Λάρισα κατά τη διάρκεια εκδίκασης υποθέσεων για τα Τέμπη. Η πρώτη σχετίζεται με καταγγελία δικαστικής υπαλλήλου για είσοδο στο γραφείο της, διατάραξη υπηρεσίας και βιντεοσκόπηση, με συγκατηγορούμενο τον Πάνο Ρούτσι. Οι άλλες δύο δικογραφίες αφορούν την καταγραφή και ανάρτηση σε κοινωνικά δίκτυα βίντεο με αστυνομικούς στο Δικαστικό Μέγαρο και στο συγκρότημα «ΓΑΙΟΠΟΛΙΣ», χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Οι κατηγορίες αγγίζουν ζητήματα προσωπικών δεδομένων και παραβίασης απορρήτου.
Κατά την ακρόασή της, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας αποπειράθηκε ανεπιτυχώς να εξαιρέσει τον πρόεδρο της Επιτροπής, Γιώργο Γεωργαντά, και τους βουλευτές Δημήτρη Καιρίδη και Νότη Μηταράκη, αίτημα που απορρίφθηκε ως μη προβλεπόμενο από τον Κανονισμό. Εκτός της αιθούσης, η ίδια εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στους δημοσιογράφους, κάνοντας λόγο για πολιτική δίωξη και κατασκευασμένες δικογραφίες. Σε έντονο ύφος, κατήγγειλε κακοποιητική συμπεριφορά σε βάρος της, περιγράφοντας τα μέλη της επιτροπής ως ένα «Boy’s Club» που λειτουργεί με απαξίωση απέναντι στις γυναίκες. Η τελική κρίση ανήκει πλέον στην Ολομέλεια, η οποία αναμένεται να συνεδριάσει για την τελική ψηφοφορία.