Η Μαρία Σάκκαρη, βρέθηκε με την καλή της φίλη Άγια Τομλιάνοβιτς μπροστά στην κάμερα του Tennis Channel. Οι δύο τενίστριες συζήτησαν χαλαρά για θέματα πέρα από το αθλητικό κομμάτι , σε αυτό το πλαίσιο της εξομολογήθηκε τον γάμο με τον αρραβωνιαστικό της , Κωνσταντίνο Μητσοτάκη , που έχει προγραμματιστεί για το 2027.
Εκείνη την στιγμή η συναθλήτρια της την ρώτησε πότε συνειδητοποίησε ότι ο μελών σύζυγος της είναι ο “ένας και μοναδικός” με την Μαρία Σάκκαρη να απαντά: “Ήταν πολύ καιρό πριν.”
Τους πρώτους τρεις , τέσσερις μήνες της σχέσης μας. Στην πραγματικότητα ήρθε να με δει να παίζω στο French Open το 2021. Το να φτιάχνεις αναμνήσεις από την αρχή της σχέσης σου είναι πολύ σημαντικό και μας δένουν πολύ σημαντικές στιγμές. Και εκείνο το καλοκαίρι που ήμασταν μαζί στην Κρήτη ένιωσα πως ‘’ θεέ μου ‘’ δεν θέλω να τον χάσω αυτό τον τύπο ποτέ στη ζωή μου. Είναι ο μοναδικός. Του είπα πως είμαι ερωτευμένη μαζί του από όταν ξεκινήσαμε να βγαίνουμε επίσημα. Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Όταν ξέρεις , ξέρεις και εγώ ήξερα. Είμαι πολύ τυχερή. >>
Επίσης , αναφέρθηκε στον σχεδιασμό για τον γάμο της με χιουμοριστικό τρόπο: “Άσε μην τα ρωτάς. Ξέρεις πως είναι οι ελληνικοί γάμοι. Ετοιμάζουμε έναν ‘’μικρό’’ γάμο με 500-600 καλεσμένους. Θα είναι ωραία και είμαι τόσο ενθουσιασμένη.”