Το πρωί της Τετάρτης 24/06 πραγματοποιήθηκε η κηδεία της Σταυρούλας Λεβεντάκη, η οποία δολοφονήθηκε στα Χανιά.
Ο Ιερός Ναός Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, στο Βαρύπετρο , έχει γεμίσει από συγγενείς, φίλους και κατοίκους της περιοχής που συγκεντρώθηκαν για να δώσουν το έστατε χαίρε στην 45χρονη , η οποία έπεσε νεκρή από τα χέρια του 43χρονου ενοικιαστή του σπιτιού της , ο οποίος ομολόγησε το έγκλημα του και απολογείται της Παρασκευή.
Ο αστυνομικός διευθυντής των Χανίων παρουσιάστηκε στην κηδεία και ανέφερε πως είναι μια δύσκολη ημέρα για όλη την κοινωνία των Χανίων.
“Ήρθαμε να ανάψουμε ένα κερί για την ψυχή της Σταυρούλας και να προσευχηθούμε ο Θεός να την αναπαύσει γιατί δυστυχώς , είχε έναν βασανιστικό θάνατο. Ως αστυνομικοί κάναμε το καθήκον μας στο ακέραιο και προσπαθήσαμε να αποκαλύψουμε την αλήθεια και να οδηγήσουμε τον δράστη στη δικαιοσύνη. Σήμερα είναι μια δύσκολη ημέρα για όλη την κοινωνία των Χανίων και εκφράζουμε τα συλλυπητήρια μας στους οικείους της”