site hit counter Βλάβη στην αμαξοστοιχία Θεσσαλονίκη – Αθήνα: Ακινητοποιήθηκε έξω από το Λιτόχωρο – Τι ανακοίνωσε η Hellenic Train - newstok.gr

Βλάβη στην αμαξοστοιχία Θεσσαλονίκη – Αθήνα: Ακινητοποιήθηκε έξω από το Λιτόχωρο – Τι ανακοίνωσε η Hellenic Train

Η εταιρεία ερευνά τα αίτια της βλάβης και ενημερώνει τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους σε αποζημίωση, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό.
Βλάβη στην αμαξοστοιχία Θεσσαλονίκη – Αθήνα: Ακινητοποιήθηκε έξω από το Λιτόχωρο – Τι ανακοίνωσε η Hellenic Train Βλάβη στην αμαξοστοιχία Θεσσαλονίκη – Αθήνα: Ακινητοποιήθηκε έξω από το Λιτόχωρο – Τι ανακοίνωσε η Hellenic Train

Προσωρινή ακινητοποίηση σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (18 Οκτωβρίου 2025) στην αμαξοστοιχία IC 51 της Hellenic Train, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, καθώς παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα σε μία από τις μηχανές έλξης, λίγο έξω από τον σταθμό Λιτοχώρου. Στο τρένο επέβαιναν 144 επιβάτες.

Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας, οι τεχνικοί της Hellenic Train κατέβαλαν κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση της βλάβης, χωρίς ωστόσο να καταστεί δυνατή η επιδιόρθωσή της επί τόπου. Έτσι, αποφασίστηκε η αποσύνδεση της ελαττωματικής μηχανής και η συνέχιση του δρομολογίου έως τη Λάρισα με τη δεύτερη μηχανή.

Στη Λάρισα αναμένεται να γίνει αντικατάσταση της μηχανής, ώστε η αμαξοστοιχία να συνεχίσει κανονικά το ταξίδι της προς τον τελικό προορισμό της, την Αθήνα.

Η Hellenic Train ανακοίνωσε ότι διερευνά τα αίτια της βλάβης, ζητώντας την κατανόηση των επιβατών και διαβεβαιώνοντας ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη αποκατάσταση της κυκλοφορίας στο δίκτυο.

Δικαίωμα αποζημίωσης για καθυστέρηση

Η Hellenic Train υπενθυμίζει πως, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας δικαιούνται αποζημίωση 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης άνω των 120 λεπτών.

Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

  • Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και πληρώθηκαν με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από ενεργά εκδοτήρια.
  • Οι κάτοχοι εισιτηρίων που αγοράστηκαν με κάρτα, ανεξάρτητα από το κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing ή εφαρμογή), μπορούν να απευθυνθούν σε οποιοδήποτε εκδοτήριο σταθμού για την αποζημίωσή τους.

Για Ειδήσεις τώρα - Online ενημέρωση σήμερα, ακολουθήστε το newstok.gr στο Google News. Ενημερωθείτε, καθημερινά για την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας