Πρόκειται για μια πολύ απαιτητική και πολύπλοκη διαδικασία, στην οποία πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή. Ο μαθητής καλείται να συνδυάσει τις επιθυμίες, τις προσδοκίες και σε ένα σημαντικό βαθμό και τη βαθμολογία του.
«Πολλές φορές, άλλοτε από επιφανειακή ενημέρωση και άλλοτε από παράβλεψη, οι μαθητές μπορεί να απωλέσουν καλές επιλογές», αναφέρουν στο skai.gr οι Θεόδωρος Καλαϊτζίδης, Μαθηματικός και πρόεδρος του Ομίλου «ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ» και ο Δρ Ταουσάνης Χρήστος, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, συγγραφέας, ιδρυτής του «EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας».
«Αυτό συμβαίνει είτε γιατί δεν έδωσαν την απαιτούμενη προσοχή στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού είτε γιατί δεν ζήτησαν τη βοήθεια ειδικών και ανθρώπων που έχουν γνώση και εμπειρία, τόσο στη διαδικασία όσο και στα δεδομένα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Υπό αυτό το πρίσμα, κρίνεται σκόπιμο να παραθέσουμε ορισμένες συμβουλές συμπλήρωσης μηχανογραφικού που θα βοηθήσουν βήμα – βήμα τον κάθε ενδιαφερόμενο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ SKAI.GR