Τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως γύρω από την ενδοοικογενειακή βία , τις γυναικοκτονίες και την κακοποίηση των παιδιών εντείνουν την ανησυχία των εργαζόμενων στα νοσοκομεία όπου κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την αυξητική τάση του φαινομένου.
Από τα στοιχεία που δίνει η ΠΟΕΔΗΝ προκύπτει ότι την τριετία 2013 – 2015 είχαν καταγραφεί 36 γυναικοκτονίες , ενώ την περίοδο 2023 – 2025 ο αριθμός αυξήθηκε στις 49 , δηλαδή 13 περισσότερες. Το έτος 2025 είχαμε 19 γυναικοκτονίες.
Ακόμη , αυτή την περίοδο 70 κακοποιημένα και παραμελημένα παιδιά , με εισαγγελική εντολή βρίσκονται στα δύο παιδιατρικά νοσοκομεία της Αττικής , το << Αγία Σοφία >> και το << Αγλαΐα Κυριακού >> , κάτι που αναδεικνύει την έκταση της παιδικής κακοποίησης.
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ κύριος Μιχάλης Γιαννάκος δηλώνει ότι << Οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας που καταλήγουν σε φρικιαστικές γυναικοκτονίες από συζύγους ή το στενό οικογενειακό περιβάλλον καθώς επίσης σε κακοποιήσεις ανηλίκων παιδιών από το οικογενειακό περιβάλλον. >>
Μάλιστα , συμπληρώνει << Στα ζήτημα αυτά πάσχουμε ως χώρα στην πρόληψη και όχι στην εξιχνίαση που οι διωκτικές αρχές αργά ή γρήγορα καταφέρνουν να κάνουν την δουλειά τους. Δεν φτάνουν οι δηλώσει συμπαράστασης για τα θύματα. Να αναληφθούν πρωτοβουλίες από την πολιτεία προκειμένου να αναπτυχθεί ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας σε οικογένειες που έχουν ανάγκη. >>