Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια μιας γυναίκας που τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στον Όλυμπο, καθώς ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσής της από τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, το κέντρο επιχειρήσεων δέχθηκε κλήση για παροχή βοήθειας σε τραυματισμένη πεζοπόρο, η οποία βρισκόταν σε δύσβατο μονοπάτι κοντά στο Σπήλαιο του Αγίου Διονυσίου. Άμεσα κινητοποιήθηκε ισχυρή δύναμη για την προσέγγιση του σημείου.
Η επιχείρηση στήθηκε με τη συμμετοχή 16 πυροσβεστών από τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες Λιτοχώρου και Κατερίνης, καθώς και της εξειδικευμένης ορειβατικής ομάδας έρευνας και διάσωσης της 2ης ΕΜΑΚ. Οι διασώστες εντόπισαν τη γυναίκα και, αφού της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες, την μετέφεραν με ασφάλεια έως την Παλαιά Μονή του Αγίου Διονυσίου.
Στο σημείο αυτό την ανέμενε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο την παρέλαβε για τη διακομιδή της στο πλησιέστερο νοσοκομείο, προκειμένου να λάβει την απαραίτητη ιατρική φροντίδα.
- ΣΤΑΣΥ: Ελεγκτής ζητούσε 20άρικα από επιβάτες χωρίς εισιτήριο και κατέληξε… σταθμάρχης!
- Κηφισιά : Θύμα απάτης 78χρονη γυναίκα – Της πήραν 100.000 ευρώ σε μετρητά και κοσμήματα
- Σύλληψη 15χρονων στη Βούλα για ληστεία πατινιού από 17χρονο
- Θεσσαλονίκη: Πενταμελής συμμορία απήγαγε 25χρονο, τον απείλησε με όπλο και του απέσπασε 20.000 ευρώ
- Καρέ-καρέ σε βίντεο η δράση της σπείρας που «χτυπούσε» με όπλα επιχειρήσεις σε Χαλκιδική και Λάρισα