Τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής 28/06, οι αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης συνέλαβαν έναν 42χρονο οδηγό στην Περιφερειακή οδό που πήγαινε με την ταχύτητα των 149 χιλιομέτρων με το επιτρεπόμενο όριο να είναι τα 60 χιλιόμετρα.
Η πορεία καταγράφηκε από το ειδικό ραντάρ της Τροχαίας και άμεσα ακινητοποιήθηκε το αυτοκίνητο ενώ κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι ήταν και υπό την επίρροια αλκοόλ.
Ο άνδρας συνελήφθη και οδηγήθηκε στα πλαίσια του αυτοφώρου.