Τα ξημερώματα της Παρασκευής 26/06, συνελήφθη ένας 37χρονος αλλοδαπός στη περιοχή Μοναστηρίου της Θεσσαλονίκης, ο οποίος οδηγούσε κλεμμένη μοτοσυκλέτα με συνεπιβάτιδες δύο ανήλικες.
Η Αστυνομία αναφέρει ότι ο οδηγός δεν σταμάτησε σε σήμα για έλεγχο που του έκανε η Άμεση Δράση και προσπάθησε να συνεχίσει την πορεία του , πραγματοποιώντας επικίνδυνους ελιγμούς και σειρά από παραβάσεις του ΚΟΚ.
Ο άνδρας με καταγωγή από την Αλγερία αντιστάθηκε στην ακινητοποίηση που έφερε ως αποτέλεσμα την σύλληψη του και σε έρευνα που ακολούθησε εντοπίστηκε να έχει πάνω του μικροποσότητα κάνναβης.
Από την προανάκριση που διενεργήθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δέλτα προέκυψε ότι η μοτοσυκλέτα είχε κλαπεί λίγα 24ωρα πριν από το κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Εις βάρος του 37χρονου σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ συνελήφθησαν και οι δύο ανήλικες εκ των οποίων η μία είναι 17 χρονών με καταγωγή από την Αλβανία και η άλλη 16 χρόνων ημεδαπή.