Στα χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας βρίσκονται από το απόγευμα της 12ης Ιουνίου 2026 δύο άτομα, τα οποία κατηγορούνται για εμπλοκή σε υπόθεση διακίνησης ναρκωτικών ουσιών. Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα, έπειτα από στοχευμένη επιχείρηση των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ασπροπύργου της Γ.Α.Δ.Α.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει το προηγούμενο διάστημα η αρμόδια Υπηρεσία, οι δύο κατηγορούμενοι —ένας 38χρονος αλλοδαπός και ένας 18χρονος Έλληνας— φέρονται να είχαν αναπτύξει δίκτυο πώλησης εξαρτησιογόνων ουσιών στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου. Οι αρχές κατάφεραν να εντοπίσουν τις κινήσεις τους και να ταυτοποιήσουν τη δράση τους, οργανώνοντας τον τελικό έλεγχο και τη σύλληψή τους.
Η επιχείρηση κορυφώθηκε με την έφοδο των αστυνομικών στην κατοικία του 38χρονου. Ο χώρος λειτουργούσε ως κέντρο αποθήκευσης και διαμοιρασμού των ουσιών. Εκεί, τα στελέχη της Δίωξης εντόπισαν σημαντικές ποσότητες ναρκωτικών, ενώ το μεγάλο χρηματικό ποσό που βρέθηκε μαρτυρά τον όγκο των οικονομικών τους συναλλαγών.
Αναλυτικά, κατά την έρευνα στο σπίτι βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
-783 γραμμάρια κοκαΐνης.
-800 γραμμάρια κατεργασμένης κάνναβης (σοκολάτα).
-Μετρητά ύψους 84.260 ευρώ.
-2 ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας.
-1 τρίφτης.
-1 τετράδιο με ιδιόχειρες σημειώσεις, στο οποίο καταγράφονταν οι συναλλαγές.
-Πλήθος νάιλον συσκευασιών για τη μεριδοποίηση των ουσιών.
Επιπλέον, οι αρχές προχώρησαν στην κατάσχεση ενός οχήματος το οποίο, σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, αποτελούσε το μεταφορικό μέσο των συλληφθέντων για τη διανομή των ναρκωτικών. Μετά την ολοκλήρωση της αστυνομικής έρευνας και τον σχηματισμό της σχετικής δικογραφίας για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών, οι δύο κατηγορούμενοι παραπέμφθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα για τα περαιτέρω.