Ο συνδικαλιστής της ΕΛ.ΑΣ., Δημοσθένης Πάκος, έδωσε μια αιχμηρή απάντηση με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα που τον κατηγορούσε πως αποχώρησε από τηλεοπτικό σταθμό χωρίς προστατευτικό κράνος. Όπως ξεκαθαρίζει σε δήλωσή του, η συγκεκριμένη εμφάνιση έγινε αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής σύνδεσης από τα γραφεία του σωματείου, παρουσία πολλών συναδέλφων του, γεγονός που καταρρίπτει πλήρως τους ισχυρισμούς του άρθρου.
Η απάντηση του Δημοσθένη Πάκου:
Από το πρωί έχω δεχτεί έναν καταιγισμό μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων για δημοσίευμα που με φωτογραφίζει και σύμφωνα με το οποίο χθες, μετά από την παρουσία μου σε τηλεοπτική εκπομπή, έφυγα από το κανάλι χωρίς κράνος.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας, στην εν λόγω εκπομπή βγήκα τηλεφωνικά από τα γραφεία του σωματείου, στα οποία μάλιστα εκείνη την ώρα βρίσκονταν αρκετοί συνάδελφοι που μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Δεν έχω πρόβλημα να απολογηθώ ή να ζητήσω συγγνώμη για οτιδήποτε, αλλά δεν θα το κάνω επειδή κάποιος έγραψε ότι έκλεψα μια τσίχλα στο δημοτικό σχολείο πριν 40 χρόνια. Μάλλον αυτός που έκανε την μεγάλη αποκάλυψη δεν φίλτραρε τίποτα και κατάπιε αμάσητο ό,τι του έδωσαν.
Ότι η φωνή μου ενοχλεί, όπως και της ομάδας μου πανελλαδικά το ήξερα, το ποσό ψηλά φτάνει η ενόχληση πραγματικά δεν ήμουν μέχρι σήμερα σε θέση να το αντιληφθώ. Παρά πολλοί φίλοι με συμβουλεύουν να κινηθώ νομικά, μπορεί να το κάνω μπορεί και όχι, ελπίζω πάντως με αυτό το κείμενο να έχουν ορισμένοι την ευθιξία να γράψουν τα πραγματικά περιστατικά.
Παρ’ όλα αυτά δεν με ενόχλησε το δημοσίευμα, συνηθισμένος είμαι άλλωστε από τη μέρα που διαχώρισα τη θέση μου από συγκεκριμένους να γράφουν διάφορα και να με στοχοποιούν, έχουν γράψει για το που συχνάζω, τι παντελόνι φοράω, τι τσιγάρα καπνίζω, σε ποιον πολιτικό κάθομαι δίπλα σε εκδήλωση, ότι είμαι ο ηθικός αυτουργός της βίας των ΜΑΤ και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό. Νομίζουν οι ανύπαρκτοι πως κατά αυτόν τον τρόπο με το κιτρίνισμα και τα άρθρα στα όρια της εκβίασης θα πλήξουν την συνδικαλιστική μου υπόσταση. Τους δηλώνω ότι αδιαφορώ για ό,τι γράφουν. Στο τέλος της ημέρας, ως δημόσιο πρόσωπο θα είχα πρόβλημα αν με έλεγαν κλέφτη ή ότι έχω πάει κατηγορούμενος για υπεξαίρεση…
Αυτό λοιπόν που ενόχλησε πιο πολύ από όλα είναι ότι μου μεταφέρθηκε πως ο Πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ έκανε αναπαραγωγή σε κάποια εφαρμογή το επίμαχο δημοσίευμα, ουσιαστικά υιοθετώντας (;;) τα όσα αναφέρει. Αν αυτό ισχύει, του δίνω λοιπόν τα θερμά μου συγχαρητήρια για την συνδικαλιστική του παιδεία και τον αφήνω στην κρίση των υποστηρικτών του. Αφού αποφάσισε να βγει από τις σκιές, ήρθε να φέρει την ανανέωση με φτιαγμένα βίντεο και διαβάζοντας από μέσα αυτά που του έχουν γράψει, τώρα κάνει αναπαραγωγή ό,τι θεωρεί ότι μπορεί να με βλάψει.
Τέλος, θα ήθελα να απευθυνθώ σε κάποιους οι οποίοι κατά καιρούς συνομιλούν μαζί μου και με εγκαλούν για τον τρόπο που κάνουμε αντιπολίτευση, ότι δηλαδή έχουμε λόγο τοξικό και δεν βοηθάμε να υπάρχει ενότητα στα αιτήματα και διάφορες άλλες υπεκφυγές για να μη δούνε κατάματα την αλήθεια. Τους λέω λοιπόν, ότι και εγώ και η ομάδα μου ακόμα και στις πιο έντονες στιγμές μας ό,τι έχουμε κάνει είναι πάνω στα πλαίσια της συνδικαλιστικής κριτικής και όχι του κουτσομπολιού, οπότε στηρίζοντας αυτό το έκτρωμα είναι συνυπεύθυνοι και δεν έχουν δικαιολογίες. Η ώρα του λογαριασμού έρχεται σύντομα, μέχρι τότε εγώ θα συνεχίσω να στηρίζω τους συναδέλφους και κάποιοι άλλοι ας συνεχίσουν τον αγώνα για την καρέκλα τους…
ΥΓ.1 Τόσο πολύ ενόχλησαν τα όσα είπα χθες για τους «αστυνομικούς αναλυτές» και τις διαρροές;
ΥΓ.2 Για τις διακοπές προτείνω το βιβλίο «Ο χαρτοπαίκτης» του Ντοστογιέφσκι.
ΥΓ.3 Ο Γκάντι είπε: «Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς». Να προσέχουν ορισμένοι γιατί φτάνουν στο τέταρτο στάδιο.