«Έφοδος» του πρωθυπουργού σε σούπερ μάρκετ

«Έφοδος» του πρωθυπουργού σε σούπερ μάρκετ «Έφοδος» του πρωθυπουργού σε σούπερ μάρκετ

Μετά από επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, ο πρωθυπουργός ανέβασε τρία διαδοχικά story με βίντεο στο λογαριασμό του στο Instagram στα οποία παρουσιάζει τι σημαίνει το ταμπελάκι στα προϊόντα με τη μόνιμη μείωση τιμής 5%.

«Αυτό σημαίνει ότι προμηθευτές σε αυτά τα προϊόντα έχουν δεσμευτεί να κρατήσουν τις τιμές μειωμένες κατά 5% για το επόμενο εξάμηνο», διευκρινίζει ενώ σε συνομιλία με πελάτη αναφέρει ότι «θα αυξήσουμε τα προϊόντα στο 5%».

«Ξέρω ότι η ακρίβεια, ειδικά στα τρόφιμα, είναι επίμονη. Όμως η κυβέρνηση θα είναι πάντα εδώ και θα χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της έτσι ώστε να περιορίσει το πρόβλημα όσο το δυνατόν περισσότερο» είναι το μήνυμά του στο τελευταίο story.

Ξεκινούν από τη Δευτέρα 13/11 οι έλεγχοι στα σούπερ μάρκετ για τα καρτελάκια «μόνιμης μείωσης τιμής»

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης μπαίνουν από την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με τα αρμόδια κλιμάκια να πραγματοποιούν ελέγχους για το εάν τηρείται η νομοθεσία περί της σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».

«Τα σούπερ μάρκετ έχουν θέσει σε προτεραιότητα τόσο τον εφοδιασμό του σχετικού εξοπλισμού και του υλικού σήμανσης όσο και την εκπαίδευση των εργαζομένων με στόχο την επιτυχημένη υλοποίηση της πρωτοβουλίας του υπουργείου Ανάπτυξης» επισημαίνει μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς.

Παράλληλα εκφράζει την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη του αναμενόμενου συμμετοχή των επιχειρήσεων στο μέτρο της μόνιμης μείωσης τιμών και αισιοδοξεί ότι ο στόχος που είχε θέσει αρχικά το υπουργείο Ανάπτυξης για τους 500 κωδικούς θα ξεπεραστεί κατά πολύ. Όπως αναφέρει, δεδομένου ότι όσες επιχειρήσεις συμμετέχουν στην πρωτοβουλία θα πρέπει να αποστείλουν την έγγραφη δέσμευσή τους μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή τόσο από ελληνικές όσο και από πολυεθνικές το επόμενο διάστημα.

Διαβάστε επίσης:  Κυβερνοεπίθεση στα social media σε όλο τον κόσμο - Στο στόχαστρο και η ελληνική Πυροσβεστική