Eurovision 2024: Η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στo Μάλμε της Σουηδίας

Η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2024.

Η  ερμηνεύτρια και δημιουργός δέχθηκε με χαρά την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974.

Συγκεκριμένα, το αποτέλεσμα ανακοίνωσαν η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος μέσα από την εκπομπή «Στούντιο 4». Φέτος, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στo Μάλμε της Σουηδίας‚ από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2024.

Μιλώντας στην εκπομπή, δήλωσε για την απόφαση να εκπροσωπήσει τη χώρα μας: «Λοιπόν, είναι κάτι που το συζητάμε εδώ και κάποια χρόνια. Σίγουρα ο προηγούμενος καιρός δεν ήταν για να συμβεί. Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου. Είμαι κι εγώ πιο σίγουρη για τον εαυτό μου, έχω κάνει τα πράγματα που θέλω, έχω μάθει κάποια βασικά πράγματα γιατί δεν ήξερα τίποτα. Το να βγάζω τραγούδια, να έχω ομάδα, να έχω συνεργάτες».

«Μου έχει ξαναγίνει πρόταση. Φέτος είναι η τρίτη χρονιά. Δεν ξέρω τι άλλαξε, σκέφτηκα ότι αργά ή γρήγορα θα γινόταν. Νιώθω ότι είναι κάτι που μπορώ να το διαχειριστώ, δεν έχω άχγος. Μοιάζει με τα ταξίδια που κάνω, που παίζουμε σε φεστιβάλ, γνωρίζουμε ανθρώπους από άλλες χώρες. Έτσι το φαντάζομαι. Θα δείξει αν είναι έτσι. Ανυπομονώ. Αν μπω στη διαδικασία να το σκεφτώ σαν διαγωνισμό, δεν υπάρχει, θα με αγχώσει», πρόσθεσε.






Ποια είναι η Μαρίνα Σάττι

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική. Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη. Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα. Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

About The Author